1
Enquiry period
with 06.12.2022 15:02
to 16.12.2022 09:00
2
Bidding period
with 16.12.2022 09:00
to 27.12.2022 09:00
3
Auction
with 28.12.2022 12:00
to 28.12.2022 14:19
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 895 099,05 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2022, 15:02 - 16 Dec 2022, 9:00
Submission of proposals: 16 Dec 2022, 9:00 - 27 Dec 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru instituțiile preșcolare și Centru de Plasament ”Brândușa” conform specificațiilor din documentația de atribuire
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
The contact person
Full name
Tonu Olesea
Contact phone
026924198
Purchase data
Date created
6 Dec 2022, 15:02
Date modified
6 Dec 2022, 17:12
Achizitii.md ID
21069020
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
LOT 1 Produse lactate
Budget: 1515907.0 MDL
Active
LOT 3 Carne
Budget: 1024975.0 MDL
Active
Lot 4 Pește
Budget: 209575.0 MDL
Active
Lot 6 Fructe și semințe uscate
Budget: 230360.91 MDL
Active
Lot 7 Legume
Budget: 353782.2 MDL
Active
Lot 8 Fructe
Budget: 257461.1 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf
Bidding Documents
-ADRESELE INSTITUȚIILOR - TERMENUL ȘI GRAFICUL LIVRĂRILOR
6.12.22 15:02
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
-DUAE
6.12.22 15:02
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
6.12.22 15:02
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
6.12.22 15:02
Date:
6 Dec 2022, 17:12
Question's name:
termen
Question:
Termen de livrare pe 1 an intreg?? Cum agent economic poate prognoza preturi pentru decembrie 2023, daca situatia in tara nu este stabila , si preturi sa schimb foarte brusc ... Va rugam luati in consideratie si se faceti contract pe 6 luni.
Answer (8 Dec 2022, 09:11):
Planificarea contractelor sub formă de loturi separate pentru produse alimentare a fost efectuată respectând condițiile de planificare a contractului de achiziţii publice, care sînt următoarele: cunoaşterea exactă a necesităţilor și cantităților de bunuri pentru 12 luni, existenţa surselor financiare , care este asigurată prin planificarea acestora în bugetul pentru anul 2023 și calcularea valorii estimate cumulate a tuturor loturilor a fost efectuată cu luarea în considerare a indicatorilor preţurilor medii pe piaţă. Însă autoritatea reține argumentele dvs. cu privire instabilitatea prețurilor pe piață, respectiv, vă informă că grupul de lucru se va întruni cât mai curând pentru a pune în discuție acest aspect, anume termenul de livrare 12 luni și va decide asupra acestuia. Recomandă să urmăriți procedura dată, fiindcă în cazul în care vor apărea modificări la documentația de atribuire să le luați în considerație.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.