1
Enquiry period
with 05.12.2022 16:01
to 15.12.2022 00:00
2
Bidding period
with 15.12.2022 00:00
to 18.12.2022 00:00
3
Auction
with 19.12.2022 14:00
to 19.12.2022 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 008 110,70 MDL
Period of clarifications: 5 Dec 2022, 16:01 - 15 Dec 2022, 0:00
Submission of proposals: 15 Dec 2022, 0:00 - 18 Dec 2022, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de contsrucție a stației de dezinfectare a apei, castelelor de apă și conectarea la rețeaua existentă de apeduct

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4241, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Volintiri, str. Pacii
Web site
---
The contact person
Full name
Igor Hincu
Contact phone
067100029
Purchase data
Date created
5 Dec 2022, 16:01
Date modified
6 Dec 2022, 8:36
Achizitii.md ID
21068908
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae forarea sondei .doc
Bidding Documents
duae
5.12.22 16:01
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare
5.12.22 16:01
Date:
6 Dec 2022, 08:36
Question's name:
lipsa caiet de sarcini
Question:
Atasati caietul de sarcini cu volumele de lucrari
Answer (6 Dec 2022, 16:58):
Bună ziua. Volumul de lucrari le puteți vedea în Documentația_standard_lucrari forarea sondei. Capitolul IV. Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 - Lista cu cantitățile de lucrari. Secțiunea 1. Lucrări 1. Caiet de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.