1
Enquiry period
with 05.12.2022 10:54
to 15.12.2022 11:00
2
Bidding period
with 15.12.2022 11:00
to 21.12.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 295 000 MDL
Period of clarifications: 5 Dec 2022, 10:54 - 15 Dec 2022, 11:00
Submission of proposals: 15 Dec 2022, 11:00 - 21 Dec 2022, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de asistență medicală

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Web site
---
The contact person
Full name
Adelaida Nichiforova
Contact phone
061076155
Purchase data
Date created
5 Dec 2022, 10:54
Date modified
14 Dec 2022, 12:14
Achizitii.md ID
21068846
CPV
85100000-0 - Servicii de sănătate
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii.docx
Bidding Documents
-
5.12.22 10:54
duae_ro.doc
Bidding Documents
-
5.12.22 10:54
Date:
14 Dec 2022, 12:14
Question's name:
Lipsa serviciilor și cantităților solicitate
Question:
Documentația de concurs nu conține lista serviciilor și a cantităților de facto solicitate. Fără aceste informații este imposibilă completarea specificațiilor tehnice și de pret (formularul 22 și 23).
Answer (14 Dec 2022, 13:33):
Lista serviciilor va cuprinde tot spectru de asistență medicală și investigații de laborator și instrumentale prevăzute la lotul respectiv. În ceea ce ține de specificația tehnică serviciile urmează a fi acordate în corespundere cu Standarde și Protocoale clinice. Prețul, conform anunțatului de participare nu va depăși tariful prevăzut prin HG nr.1020/2011. Nu poate fi prognozat volumul și necesitățile, oferta va fi prezentată în dependență de posibilitățile și capacitățile Instituției de nivelul respectiv.
Date:
14 Dec 2022, 12:15
Question's name:
Garantia pentru ofertă
Question:
Va rog să explicați cum va fi calculată / pregătită garanția pentru ofertă dacă nu există referințe la serviciile și cantitățile de facto solicitate de instituție?
Answer (14 Dec 2022, 13:33):
Volumul ofertei va depinde de spectrul investigațiilor și serviciilor medicale acordate conform tarifelor HG 1020/2011.
Date:
14 Dec 2022, 16:41
Question's name:
Garantia Bancară pentru ofertă (1%)
Question:
Răspunsul dvs a fost (14 dec 2022, 13:33): Volumul ofertei va depinde de spectrul investigațiilor și serviciilor medicale acordate conform tarifelor HG 1020/2011. Dar permiteți-mi să vă intreb care e formula de calcul atunci pentru Garanția Bancară de 1% anunțată de dvs.? Garanția bancară are un cost și acesta se calculează de la volumul ofertei, iar dacă volumul ofertei nu e cunoscut atunci și garanția bancară nu poate fi calculată, și atunci poate această cerință (G.B.) ar trebui eliminată din lista documentelor solicitate. Tot odată dacă G.B. are un cost care e în dependență de spectrul investigațiilor și serviciilor medicale acordate, noi de ce ar trebui să achitam un cost mai mare dacă nu participăm cu oferta la toate necesitațile dvs. (bugetul total anunțat de dvs.)?
Answer (15 Dec 2022, 05:46):
Garantia se achita din volumul ofertei. Oferta constiuie spectrul de servicii si investigatii conform HG 1020/2011 in dependenta de capacitate si teritoriu.
Date:
15 Dec 2022, 10:25
Question's name:
Garantia Bancară pentru ofertă (1%)
Question:
Răspuns (15 dec 2022, 05:46): Garantia se achita din volumul ofertei. Oferta constiuie spectrul de servicii si investigatii conform HG 1020/2011 in dependenta de capacitate si teritoriu. Va rog dați-ne formula de calcul a volumului ofertei, în cazul cînd la licitație nu e specificată cantitatea. Sau sugerați că ar trebui să consideram volumul ofertei cantitatea de o unitate multiplicat cu pretul ofertat pentru serviciul respectiv?
Answer (15 Dec 2022, 10:37):
Da corect, per o unitate de serviciu sau investigatie din spectrul ofert.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.