1
Enquiry period
with 01.12.2022 10:25
to 12.12.2022 11:00
2
Bidding period
with 12.12.2022 11:00
to 22.12.2022 17:00
3
Auction
23.12.2022 12:56
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 225 000 MDL
Period of clarifications: 1 Dec 2022, 10:25 - 12 Dec 2022, 11:00
Submission of proposals: 12 Dec 2022, 11:00 - 22 Dec 2022, 17:00
Auction start date: 23 Dec 2022, 12:56

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Săpun spumă pentru mîini Ambalaj: flacoane polimerice de o singură folosință. Volum -1000ml, să conțină 2500-3000 doze de săpun pentru mîîni. Compatibile cu dispenserele aflate în dotare. Produsul să nu aibă miros, culoare, să nu conțină parfumuri, ușor de utilizat și să ofere un nivel inalt de igienă. Flaconul să fie fabricat din plastic reciclabil. Dispenserele vor fi oferite gratis în număr de 610 bucăți. Document obligatoriu: Certificat de conformitate - va fi prezentat inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit.
Notă: În cazul în care va fi desemnat câștigător opertorul economic care are oferite în custodie dozatoarele aflate în instituție, acesta pentru anul 2023 va oferi suplimentar în custodie doar 100 de dozatoare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Viorel Pocriciuc
Contact phone
+37322438237; +37360740772
Purchase data
Date created
1 Dec 2022, 10:19
Date modified
2 Dec 2022, 13:25
Estimated value (without VAT)
225 000 MDL
The minimum downward of the price
2 250 MDL
Achizitii.md ID
21068679
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Contract period
1 Jan 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Săpun spumă pentru mîini CPV: 39800000-0 - Cleaning and polishing products
Quantity: 2500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
1.12.22 10:25
anexa 8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
1.12.22 10:25
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
1.12.22 10:25
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Bidding Documents
-
1.12.22 10:25
anexa nr.24 model-contract.docx
Bidding Documents
-
1.12.22 10:25
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
1.12.22 10:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IGIENA MARKET

Normalized price: 225 000 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications