1
Enquiry period
with 01.12.2022 10:09
to 12.12.2022 11:00
2
Bidding period
with 12.12.2022 11:00
to 23.12.2022 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 61 370,83 MDL
Period of clarifications: 1 Dec 2022, 10:09 - 12 Dec 2022, 11:00
Submission of proposals: 12 Dec 2022, 11:00 - 23 Dec 2022, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Samoila
Contact phone
022822237
Purchase data
Date created
1 Dec 2022, 9:11
Date modified
2 Dec 2022, 14:28
Estimated value (without VAT)
61 370,83 MDL
Achizitii.md ID
21068647
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
1 Feb 2023 09:15 - 30 Jan 2024 10:03
List of positions
1)
Title
Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul dispozitivelor WiFi Aruba 7030 CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
3. duae.doc
Eligibility Criteria
-
1.12.22 10:09
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
1.12.22 10:09
documentatia standard noua-model.docx
Bidding Documents
-
1.12.22 10:09
2.1 caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
2.12.22 14:28

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S&T Mold

Normalized price: 100 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet the economic and financial capacity
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030
Date:
2 Dec 2022, 08:55
Question's name:
Lot 6 Anexa nr.1 la Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua В nexa nr.1 la Caietul de sarcini для лота №6 "Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030" указаны требования от лота №5: "Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard Enterprise) pentru perioada 01.03.2023-28.02.2024 pentru serverele HPE ProLiant DL360 Gen10 8SFF cu următoarele date de referință: p/n: 867959-B21; s/n: CZJ80701WK, CZJ80701WL, CZJ80701WH, CZJ80701WJ." Уточните, пожалуйста, требования по шестому лоту
Answer (2 Dec 2022, 09:45):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Urmare a analizei informației expuse, Vă comunicăm că serviciile urmează a fi prestate în baza extinderii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard) pentru 12 luni pentru controlerul pentru dispozitivele de rețea WiFi Aruba 7030 (RW) 64 AP Branch cu următoarele date de referință: p/n: JW686A; s/n: CR0011800ARB. În acest scop documentația de achiziție va fi actualizată.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications