Servicii de curățenie pentru perioada 01.01.2023 – 31.12.2023
to 22.12.2022 16:21
to 28.12.2022 18:21
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
1. Blocul administrativ, anexa și bl. nr. 2
Servicii prestate zilnic:
Ștergerea umedă de praf a mobilierului, oglinzi, tehnică de calcul, uşi, pervazuri, calorifere cu spray-uri speciale și antistatice pentru fiecare tip de suprafață etc., curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor (137 birouri) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70% a mânerelor ușilor de la birouri de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;
Aspirarea covoarelor, mochetelor şi spălarea pardoselilor birouri, săli de ședințe, coffe-break (2937 m2) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
Aspirarea covoarelor şi spălarea cu soluții speciale a pardoselilor pe holuri (753,8 m2) – program de lucru: de la 17:00;
Ștergerea umedă a balustradelor cu soluții dezinfectante pe bază de alcool de min 70 % (64 m) de 2 ori pe zi – pe parcusul zilei;
Ștergerea umedă cu soluții speciale a holurilor și scărilor de 2 ori pe zi (534,8 m2) – pe parcursul zilei;
Ștergerea umedă cu soluții speciale a ușilor și scărilor de la intrările în blocul administrativ nr. 1 (4 intrări) de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;
Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70 % a mânerelor de la ușile de la intrare (4 intrări) de 8 ori pe zi – pe parcursul zilei;
Instalarea covorașelor pentru picioare (antisplash) de mărimea aproximativă 1,20*0,70m pe toate zonele de intrare (4 intrări) cu înlocuire o dată pe săptămână în perioada (aprilie-septembrie) și de două ori pe săptămână în perioada (octombrie-martie);
Îngrijirea florilor de pe scări (20 buc.) – pe parcursul zilei;
Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu hârtie igienică pe tub, de culoare albă, în două straturi, cu perforație, analogic tork jumbo t2 advanced, cu lungimea de 170 m, lățimea rolei 9,5cm, lungimea prosopului de 14cm, 1 rulou de hârtie = 1214 prosoape, clasa premium cu capacitate sporită de absorbție a hârtiei (descompunere în apă) pentru dozatoare de tip Tork Elevation T2., (21 cabine), (pentru un flux zilnic de 300 persoane), (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” ) – pe parcursul zilei;
Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu prosoape durabile de hârtie pentru mâini analogic tork zz h3, 23*11,5cm, 200buc/pac, în 2 straturi, albe, advanced (pentru un flux zilnic de 300 persoane), de calitate superioară pentru dozatorul de tip Tork Elevation H3, pentru 13 dozatoare (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii”);
Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare: de 8 ori pe zi pentru femei (6 blocuri sanitare) și de 6 ori pentru bărbați (7 blocuri sanitare), (curățarea umedă a oglinzilor, gresiei (100 m2 ), wc-urilor, pisuarelor, chiuvetelor și dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale, odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc.) – pe parcursul zilei;
Dezinfectarea mânerelor de la blocurile sanitare cu soluție pe bază de alc. de min 70 % de 8 ori pe zi;
Dotarea permanentă a pisuarelor cu pastile dezinfectante de clasă premium plăcut mirositoare;
Curăţarea coşurilor pentru gunoi în blocurile sanitare și înlocuirea sacilor (25 buc.) de 6 ori pe zi – pe parcursul zilei.
Servicii prestate săptămânal:
Dotarea cabinelor sanitare cu săpun de tip spumă analogic tork mild s4 în cartușuri sigilate de unică folosință, în volum de 1000ml/2500 doze, incolor, de calitatea Premium, parfumat, să conțină ingrediente de hidratare și reginerare a pielii, pentru dozatorul de tip Tork Elevation S4, testat dermatologic, (pentru 14 dozatoare) (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” );
Dotarea pisuarelor cu pastile dezinfectante de clasă premium plăcut mirositoare;
Curățarea umedă cu soluții dezinfectante specifice a faianței și pereților despărțitori din PVC, bl nr.1 și nr. 2 (570 m2 ) în blocurile sanitare și scări.
Aspirarea și ștergerea umedă a subsolului bl. nr.1 și nr. 2 (holuri, depozite, arhive și alte încăperi), (1380 m2) – în fiecare zi de Luni, pe parcursul zilei.
Ștergerea umedă de praf a uşilor din subsolul bl. nr. 2 (22 bucăți) cu spray-uri speciale și antistatice.
Dotarea cabinelor sanitare din subsolul bl. nr. 2 (3 bucăți) cu hârtie igienică, saci de gunoi.
Servicii prestate trimestrial:
Spălarea geamurilor și ușilor din sticlă pe ambele părți cu soluții speciale (223 bucăți, dimensiuni:1=2,0x1,75=3,5 m2) – program de lucru: de la 17:00;
Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pânzei de păianjen din locurile greu accesibile (1264 m2) – program de lucru: de la 17:00;
Spălarea roletelor de la geamuri – 40m2.
* Notă: În blocul administrativ se prevăd lucrări de reparație curentă pentru anul 2023, iar serviciile de curățenie în urma reparației vor fi prevăzute în costul total al ofertei.
2. Bl. 3, str. Pușkin 44
Servicii prestate zilnic:
Ștergerea umedă de praf a mobilierului, oglinzi, tehnică de calcul, uşi, pervazuri, calorifere cu spray-uri speciale și antistatice pentru fiecare tip de suprafață etc., curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor (16 birouri) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70% a mânerelor ușilor de la birouri de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;;
Aspirarea covoarelor şi spălarea pardoselilor birouri, sala de ședințe, coffe-break (395 m2) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
Aspirarea covoarelor şi spălarea cu soluții speciale a pardoselilor pe holuri și subsol (160 m2) – program de lucru: de la 17:00;
Ștergerea umedă a balustradelor cu soluții dezinfectante pe bază de alcool de min 70 % (20 m) de 2 ori pe zi – pe parcusul zilei;
Ștergerea umedă cu soluții speciale a holurilor și scărilor de 2 ori pe zi (40 m2) – pe parcursul zilei;
Ștergerea umedă cu soluții speciale a ușilor și scărilor de la intrările în blocul administrativ nr. 3 (2 intrări), inclusiv dezinfectarea mânerelor ușilor de la intrare de 8 ori pe zi – pe parcursul zilei;
Instalarea covorașelor pentru picioare (antisplash) de mărimea aproximativă 1,20*0,70m pe toate zonele de intrare (2 intrări) cu înlocuire o dată pe săptămână în perioada (aprilie-septembrie) și de două ori pe săptămână în perioada (octombrie-martie);
Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu hârtie igienică pe tub, de culoare albă, în două straturi, cu perforație, analogic tork jumbo t2 advanced, cu lungimea de 170 m, lățimea rolei 9,5cm, lungimea prosopului 14cm, 1 rulou de hârtie = 1214 prosoape, clasa premium cu capacitate sporită de absorbție a hârtiei (descompunere în apă) pentru dozatoare de tip Tork Elevation T2, (4 cabine), (pentru un flux zilnic de 50 persoane), (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” ) – pe parcursul zilei;
Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu
prosoape durabile de hârtie pentru mâini analogic tork zz h3, 23*11,5cm, 200 buc/pac, în 2 straturi, albe, advanced, pentru dozatorul de tip Tork Elevation H3, pentru 3 dozatoare, (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii”);
Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare: de 8 ori pe zi pentru femei (2 blocuri sanitare) și de 6 ori pentru bărbați (2 blocuri sanitare), (curățarea umedă a oglinzilor, gresiei (16,8 m2 ), wc-urilor, pisuarelor, chiuvetelor și dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale, odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc.)– pe parcursul zilei;
Dezinfectarea mânerelor de la blocurile sanitare cu soluție pe bază de alc. de min 70 % de 8 ori pe zi;
Curăţarea coşurilor pentru gunoi în WC-uri și înlocuirea sacilor (8 buc.) de 6 ori pe zi – pe parcursul zilei.
Servicii prestate săptămânal:
Dotarea cabinelor sanitare cu săpun de tip spumă analogic tork mild s4 în cartușuri sigilate de unică folosință, în volum de 1000ml/2500 doze, incolor, de calitatea Premium, parfumat, să conțină ingrediente de hidratare și reginerare a pielii, pentru dozatorul de tip Tork Elevation S4, testat dermatologic, (pentru 3 dozatoare), (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” ) – pe parcursul zilei;
Curățarea umedă cu soluții dezinfectante specifice a faianței (60 m2) în blocurile sanitare.
Servicii prestate trimestrial:
Spălarea geamurilor pe ambele părți cu soluții speciale (16 bucăți, dimensiuni: 1=2,0x1,75=3,5 m2 ; 6 bucăți, dimensiuni: 18,0x2,5= 45m2 – program de lucru: de la 17:00;
Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pânzei de păianjen din locurile greu accesibile (120 m2) – program de lucru: de la 17:00;
Spălarea roletelor de la geamuri – 30m2.
Condiții generale obligatorii:
Numărul recomandat de personal pentru îndeplinirea contractului va constitui până la 13 persoane inclusiv șeful de echipă/supervizor;
Prestatorul va asigura prezența zilnică pe toată durata zilei de muncă a minimum 3 persoane de serviciu pentru întreținerea curățeniei în sediile ministerului, grupurile sanitare, holuri, căi de acces și alte servicii accidentale/ocazionale;
La categoria de consumabile: hârtie igienică, prosoape pentru mâini și săpun de tip spumă, operatorii economici vor include în ofertă următoarele cantități lunare:
a) Hârtie igienică – min. 350 rulouri/lunar;
b) Prosoape de hârtie pentru mâini – min. 400 pachete/lunar;
c) Săpun pentru mâini de tip spumă – min. 28 cartușe de unică folosință/lunar.
Serviciile de curățenie vor fi efectuate cu soluții chimice dezinfectante, fără adaos de clor, cu miros proaspăt de lămâie (produse certificate ecolabel);
Prestatorul va asigura din contul său toate echipamentele și materialele necesare pentru efectuarea operațiunilor de curățenie, va prezenta pentru coordonare și aprobare lista cu detergenți, soluții de curățat, emulsii de igienizare, dezinfectanți, soluții de degresare, hârtie igienică, prosoape pentru mâini, săpun de tip spumă, saci pentru gunoi, covorașe antisplash, mopuri, căldări, bureți speciali pentru diferite suprafețe și alte produse folosite pe tipuri de operațiuni specifice fiecărui tip de suprafață ce trebuie curățată.
În costul serviciilor vor fi incluse: toate tipurile de soluții, detergenți, hârtia igienică, hârtia pentru uscarea mâinilor, săpunul de tip spumă, pastile pentru pisuare, saci pentru gunoi, covorașe antisplas, mopuri, căldări, bureți speciali pentru diferite suprafețe și restul inventarului necesar pentru efectuarea curățeniei.
Produsele utilizate trebuie sa fie certificate, cu termenul de utilizare valabil, de calitate superioară, nontoxice, ecologice și plăcut mirositoare.
Prestatorul va pune din cont propriu la dispoziție Beneficiarului aspiratoare profesionale pentru efectuarea curățeniei.
Prestatorul va prezenta spre coordonare și aprobare lista cu echipamente, ustensile și utilaje profesionale pe care se obligă să le utilizeze la îndeplinirea contractului.
Personalul prestatorului de servicii va fi calificat și responsabil (cu cazierul juridic curat), trebuie să cunoască regulile generale de conduită, să respecte regulile privind igiena personală;
Personalul prestatorului de servicii va fi echipat zilnic cu îmbrăcăminte specială de muncă unică pentru toți (uniforme);
Prestatorul va răspunde de bunurile deteriorate din culpă proprie și dovedită, aflate în spațiile în care se prestează serviciile de curățenie;
Prestatorul va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru zilnic și al calității serviciilor prestate prin intermediul unui șef de echipă sau a unui supervizor al cărui nume se va preciza în propunerea tehnică;
Prestatorul va asigura echipament de protecție și lucru, pe parcursul derulării contractului, va respecta legislația în vigoare în conformitate cu reglementările obligatorii referitoare la securitatea și sănătatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor.
Beneficiarul își rezervă dreptul:
De a modifica programul de lucru al Prestatorului dacă, se constată că programul de lucru specificat în Cerințele față de serviciile prestate nu este funcțional;
de a solicita înlocuirea personalului în cazul în care acesta nu dă dovadă de aspect sau comportament decent.
Toate serviciile prestate trebuie să fie îndeplinite calitativ și în termen.
Elaborarea ofertei financiare:
Ca parte a ofertei financiare, Prestatorul de servicii va prezenta obligatoriu descifrarea elementelor de cost ce formează prețul/costul lunar și total al ofertei, acestea vor include: nr. total de personal atribuit pentru executarea contractului, cheltuieli cu personalul (salariul lunar brut per dereticătoare și alte tipuri de plăți (premii, etc.), contribuțiile de asistență medicală și sociale ale angajatorului), cheltuielile cu resursele tehnice, consumabilele utilizate și alte elemente considerate în formarea prețului.
II. Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor la sediul prestatorului:
Primirea și livrarea covoarelor se va efectua cu transportul prestatorului;
Prestarea serviciilor se va efectua pe tot parcursul anului 2023;
Comenzile vor fi preluate de prestator în termen de max. 2 zile de la solicitarea beneficiarului.
-
anunț de participare (modificat).pdf
anunț de participare (modificat).pdf
ID: bdb46f39-1fee-4c0a-9c7c-91d657432cec
Bidding Documents
-
anunț de participare.signed (1).signed.signed.signed.signed.semnat.pdf
anunț de participare.signed (1).signed.signed.signed.signed.semnat.pdf
ID: bdb46f39-1fee-4c0a-9c7c-91d657432cec
Bidding Documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
IGIENA COMPANY
Proterra Grup
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Euroservices Cleaning
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
palimira com service
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.