Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 1 443 200 MDL
Period of clarifications: 28 Nov 2022, 9:21 - 8 Dec 2022, 9:30
Submission of proposals: 8 Dec 2022, 9:30 - 19 Dec 2022, 9:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Prestarea serviciului se va efectua în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.708 din 27.12.2019 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la organizarea şi funcţionarea Centrului regional de asistenţă integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor și a Standardelor minime de calitate.
Mijloacele financiare alocate vor fi utilizate pentru:
- cheltuieli de remunerare personal;
- cheltuieli administrative și de de întreținere a serviciului (energie electrică, gaze, apă, canalizare, evacuarea deșeurilor, taxe lunare);
- cheltuieli pentru servicii (informaționale, telecomunicații, mentenanță IT, pază, poștale, traducere/interpretare, transport, bancare);
- cheltuieli pentru materiale circulante (materiale de uz gospodăresc, rechizite de birou, produse alimentare).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Cucereanu Diana
Contact phone
+373 22 268 809
Purchase data
Date created
28 Nov 2022, 9:13
Date modified
19 Dec 2022, 9:30
Estimated value (without VAT)
1 443 200 MDL
Achizitii.md ID
21068291
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Contract period
1 Jan 2023 09:20 - 30 Dec 2023 09:20
List of positions
1)
Title
Serviciul de asigurare a funcționalității Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/ martori ai infracțiunilor, mun. Bălți CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
duae_ro.doc
Bidding Documents
duae
28.11.22 09:21
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt
28.11.22 09:21
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
declaratie
28.11.22 09:21
documentatia standard_servicii.docx
Bidding Documents
documentatia
28.11.22 09:21
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt
28.11.22 09:21
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications