Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 375 000 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2022, 23:20 - 16 Dec 2022, 16:00
Submission of proposals: 16 Dec 2022, 16:00 - 30 Dec 2022, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă, Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669411032053 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea serviciilor de pază a unităților poștale și intervenții operative, conducându-se de prevederile Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștal, grupul de lucru pentru achiziții a decis:

1. A anula procedura de achiziție prin licitație deschisă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669411032053 din „25” noiembrie 2022), privind achiziționarea serviciilor de pază a unităților poștale și intervenții operative, suma totală fără TVA – 1 782 672,00 lei (suma totală cu TVA – 2 139 206,40 lei), din motiv că, valoarea inclusă în propunerea financiară de către unicul operator economic Î.S. „Servicii Pază” a MAI, depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție respectiv.
2. A publica repetat procedura de achiziționare a serviciilor de pază a unităților poștale și intervenții operative, pentru necesitățile Î.S. „Poșta Moldovei”.

* Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.

Vă mulțumim pentru participare!
Date of cancellation
9 Jan 2023, 16:07
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
25 Nov 2022, 23:20
Date modified
9 Jan 2023, 16:08
Achizitii.md ID
21068257
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Servicii de pază a unităților poștale și intervenții operative
Date:
6 Dec 2022, 14:07
Question's name:
durata contractului
Question:
buna ziua! in anuntul de participare este indicată cantitatea de 12 luni pentru prestarea serviciilor. În acelaș timp pe pagina achiziții.md este indicată durata contractului de la 16 ian 2023, 18:00 până la 30 dec 2023, 23:19. Rog să precizați termenul de prestare a serviciilor.
Answer (9 Dec 2022, 09:20):
Buna ziua ! Termenul de prestare a serviciilor va fi din data semnării contractului și până la data de 31.12.2023.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.