1
Enquiry period
with 25.11.2022 22:38
to 16.12.2022 16:00
2
Bidding period
with 16.12.2022 16:00
to 30.12.2022 16:00
3
Auction
with 02.01.2023 14:05
to 02.01.2023 14:19
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 3 259 583,34 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2022, 22:38 - 16 Dec 2022, 16:00
Submission of proposals: 16 Dec 2022, 16:00 - 30 Dec 2022, 16:00
Auction start date: 2 Jan 2023, 14:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
25 Nov 2022, 22:34
Date modified
25 Nov 2022, 22:38
Estimated value (without VAT)
3 259 583,34 MDL
The minimum downward of the price
32 596 MDL
Achizitii.md ID
21068255
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
16 Jan 2023 02:00 - 30 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Deservire tehnică periodică CPV: 50100000-6 - Repair, maintenance and associated services of vehicles and related equipment
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii de reparații auto şi piese de schimb auto CPV: 50100000-6 - Repair, maintenance and associated services of vehicles and related equipment
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt- reparatii auto.pdf anunt- reparatii auto.pdf
Bidding Documents
-
25.11.22 22:38
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 22:38
anexa nr 1 1.xlsx
Bidding Documents
-
25.11.22 22:38
anexa nr 1.2.xlsx
Bidding Documents
-
25.11.22 22:38
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 22:38
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 22:38
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ARIA-DUCA SRL

Normalized price: 339 945,50 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto, conducându-se de prevederile Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 11 – Chișinău, oferta operatorului economic S.R.L. „Aria-Duca” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto (ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 339 945,50 lei (suma totală cu TVA – 407 934,60 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A anula procedura de achiziție pentru Loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 și 10, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Tudomar & CO SRL

Normalized price: 369 404 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

T&T MOTOR SERVICE S.R.L.

Normalized price: 426 350 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications