1
Enquiry period
with 25.11.2022 21:13
to 16.12.2022 16:00
2
Bidding period
with 16.12.2022 16:00
to 30.12.2022 16:00
3
Auction
with 02.01.2023 14:00
to 02.01.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 666 666,67 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2022, 21:13 - 16 Dec 2022, 16:00
Submission of proposals: 16 Dec 2022, 16:00 - 30 Dec 2022, 16:00
Auction start date: 2 Jan 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Hartie perforata
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
25 Nov 2022, 21:03
Date modified
25 Nov 2022, 21:13
Estimated value (without VAT)
1 666 666,67 MDL
The minimum downward of the price
16 667 MDL
Achizitii.md ID
21068249
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
16 Jan 2023 18:00 - 30 Dec 2023 21:12
List of positions
1)
Title
Hartie perforata CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 4211.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:13
anunt - hartie perforata.pdf anunt - hartie perforata.pdf
Bidding Documents
-
25.11.22 21:13
anexa nr. 10 garantia de buna executie.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:13
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:13
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:13
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 1 666 166,37 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669403037553 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea hârtiei perforate, conducându-se de prevederile Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic „Rădop-Opt” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a hârtiei perforate (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669403037553 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 1 666 166,37 lei (suma totală cu TVA – 1 999 399, 64 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Mitra-Grup

Normalized price: 1 666 292,70 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications