Select the type of procedure
Commercial procurement
21067922
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
333 333 MDL
Period of clarifications:
23 Nov 2022, 9:55 - 5 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals:
5 Dec 2022, 10:00 - 16 Dec 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de reparație a sistemului electric în instituțiile subordonate pe parcursul anului 2023
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin.1 lit d).
Argumentare: au fost depuse numai oferte care:
– sînt neadecvate, inacceptabile sau neconforme;
– conţin, în propunerea financiară, preţuri care nu sînt un rezultat al liberei concurenţe şi care nu sînt justificate temeinic;
– conţin propuneri referitoare la clauzele contractuale, propuneri care sînt, în mod evident, dezavantajoase pentru autoritatea contractantă
Argumentare: au fost depuse numai oferte care:
– sînt neadecvate, inacceptabile sau neconforme;
– conţin, în propunerea financiară, preţuri care nu sînt un rezultat al liberei concurenţe şi care nu sînt justificate temeinic;
– conţin propuneri referitoare la clauzele contractuale, propuneri care sînt, în mod evident, dezavantajoase pentru autoritatea contractantă
Date of cancellation
24 Jan 2023, 16:31
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Nov 2022, 9:55
Date modified
24 Jan 2023, 16:32
Achizitii.md ID
21067922
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de reparație a sistemului electric în instituțiile subordonate pe parcursul anului 2023
Budget: 333333.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK