Select the type of procedure
Commercial procurement
21067603
1
Enquiry period
with
17.11.2022 15:26
to 28.11.2022 11:00
to 28.11.2022 11:00
2
Bidding period
with
28.11.2022 11:00
to 09.12.2022 11:00
to 09.12.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
543 333,34 MDL
Period of clarifications:
17 Nov 2022, 15:26 - 28 Nov 2022, 11:00
Submission of proposals:
28 Nov 2022, 11:00 - 9 Dec 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Extinderea termenului de garanție a serverelor Fujitsu;
Extinderea termenului de garanție de la producător și suport local pentru Centrul de rezervă al BNM;
Servicii de menținere a echipamentului de alimentare neîntreruptă cu energie electrică Liebert;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Nov 2022, 15:26
Date modified
17 Nov 2022, 15:26
Achizitii.md ID
21067603
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1: Extinderea termenului de garanție a serverelor Fujitsu
Budget: 114166.67 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Lot 2: Extinderea termenului de garanție de la producător și suport local pentru Centrul de rezervă al BNM
Budget: 141666.67 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK