Public procurement
21067592
Lot2
1
Enquiry period
with 17.11.2022 15:59
to 23.11.2022 11:19
to 23.11.2022 11:19
2
Bidding period
with 23.11.2022 11:19
to 13.12.2022 12:19
to 13.12.2022 12:19
3
Auction
14.12.2022 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
142 800 MDL
Period of clarifications:
17 Nov 2022, 15:59 - 23 Nov 2022, 11:19
Submission of proposals:
23 Nov 2022, 11:19 - 13 Dec 2022, 12:19
Auction start date:
14 Dec 2022, 14:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Asigurarea serviciilor de transport între următoarele adrese: str. Dacia 58/C, com. Băcioi, mun. Chișinău și str. Toma Ciorbă 32, mun. Chișinău.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 12 luni (01.01.2023-31.12.2023).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
Apt din punct de vedere medical (Formular nr. 083/e, Formular nr. 092/e, Aviz privind rezultatele evaluării psihologice);
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale (Certificat de cazier judiciar);
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 12 luni (01.01.2023-31.12.2023).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
Apt din punct de vedere medical (Formular nr. 083/e, Formular nr. 092/e, Aviz privind rezultatele evaluării psihologice);
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale (Certificat de cazier judiciar);
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi, str. Dacia bd., 58/C
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
21 Nov 2022, 11:19
Estimated value (without VAT)
142 800 MDL
The minimum downward of the price
200 MDL
Achizitii.md ID
21067592
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, bd. Dacia 58/C, com Bacioi, mun Chisinau. str. Toma Ciorba 32
Contract period
1 Jan 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de transport rutier șoferi (pentru transportartea personalului al Serviciului 112)
CPV: 60100000-9 - Road transport services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare soferi modificat 2023.signed
Technical Specifications
doc. modif.
21.11.22 11:19
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Chipar Victor
Normalized price:
142 800 MDL
Status:
Winner
Oferta acceptată
19.12.22 11:15
Reason: Oferta acceptată
Qualification documents
Documents provided with the proposal
duae112semnat.pdf
ID: 49d80d54-88ac-426f-ab0e-a9fc30b60e94
Eligibility documents
Date of download:
13.12.22 10:01
Opening date:
13.12.22 12:19
declaratiaprivindvalabilitateaoferteisemnat.pdf
ID: 662fbdda-cfa1-48d1-87e6-43e05b4a33d5
Documents of submission
Date of download:
13.12.22 10:01
Opening date:
13.12.22 12:19
cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 57764db8-b793-4e3b-81e2-9306134a4472
Qualification documents
Date of download:
13.12.22 10:01
Opening date:
14.12.22 14:29
specificatiadepretsemnat.pdf
ID: 68d1dbbd-64dc-45e5-be85-1e49a9ae8d19
Financial proposal
Date of download:
13.12.22 10:01
Opening date:
14.12.22 14:29
specificatiatehnicasemnat.pdf
ID: f130114d-a9f9-48c8-bdc8-99bee62ffec8
x_technicalDocuments
Date of download:
13.12.22 10:01
Opening date:
14.12.22 14:29
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK