1
Enquiry period
with 16.11.2022 12:53
to 17.11.2022 13:00
2
Bidding period
with 17.11.2022 13:00
to 28.11.2022 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 83 330 MDL
Period of clarifications: 16 Nov 2022, 12:53 - 17 Nov 2022, 13:00
Submission of proposals: 17 Nov 2022, 13:00 - 28 Nov 2022, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Soft-Soluţie pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
16 Nov 2022, 12:49
Date modified
16 Nov 2022, 12:53
Estimated value (without VAT)
83 330 MDL
Achizitii.md ID
21067502
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
30 Nov 2022 12:52 - 30 Dec 2022 12:52
List of positions
1)
Title
Soft-Soluţie pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM) CPV: 48517000-5 - IT software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

lina_ ing srl

Normalized price: 79 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Normalized price: 83 300 MDL
Status: Winner
Reason: Stimate operator economic, Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Softului-Soluție pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM), Cod CPV 48517000-5, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 28.11.2022, ora 11:00, au depus oferte 2 (doi) ofertanți: - ”LINA-ING” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 79000,00 lei fără TVA; - Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA. În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate s-au constatat următoarele: 1)) Oferta prezentată de operatorul economic ”LINA-ING” S.R.L. nu corespunde cerințelor de calificare, deoarece nu a fost prezentat Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de BPN. La căutarea în SI al SFS s-a constatat că la situația din 6.12.2022, 15.12.2022, 20.12.2022 operatorul economic are restanțe față de bugetul de Stat. Propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 79000,00 lei fără TVA). Specificațiile tehnice nu corespund: nu a fost indicat modelul/denumirea soft-ului propus spre achizitionare și autoritatea contractantă este lipsită de posibilitatea verificării produsului în cadranul magic al Gartner pentru IT Service Support Management, cerință solicitată în specificațiile tehnice prin Anunțul de participare. Totodată, la dată de 23.12.2022 autoritatea contractantă a recepționat de la ”LINA-ING” S.R.L. Cererea de retragere a ofertei. Astfel, în temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) în corelare cu lit. b) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, AGEPI nu acceptă și respinge oferta. 2) Oferta prezentată de operatorul economic Î.C.S. ”RELIABLE SOLUTIONS DISTRIBUTOR” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund (conform evaluării specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției), propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. 3) Oferta prezentată de operatorul economic ”SOLUȚII 360” S.R.L. nu corespunde cerințelor de calificare, propunerea financiară prezentată depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 87400,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. Totodată, specificațiile tehnice corespund. În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Soft-ului: Soluţie pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM) pentru rețeaua locală (repetat), Cod CPV CPV 48517000-5, lansat prin SIA RSAP sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1668595781827 din 16.11.2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, precum și urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție a CVM de către Agenția de Guvernare Electronică, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic Î.C.S. ”RELIABLE SOLUTIONS DISTRIBUTOR” S.R.L. cu propunerea financiară în valoare de 83300,00 lei fără TVA/99960,00 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Soluții 360 SRL

Normalized price: 87 400 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications