1
Enquiry period
with 04.11.2022 14:25
to 07.11.2022 12:00
2
Bidding period
with 07.11.2022 12:00
to 10.11.2022 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 30 000 MDL
Period of clarifications: 4 Nov 2022, 14:25 - 7 Nov 2022, 12:00
Submission of proposals: 7 Nov 2022, 12:00 - 10 Nov 2022, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1. Calendare de perete personalizate 2023
2. Calendare de birou personalizate 2023
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
4 Nov 2022, 14:19
Date modified
4 Nov 2022, 14:25
Estimated value (without VAT)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21066804
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
14 Nov 2022 14:23 - 30 Dec 2022 14:23
List of positions
1)
Title
Calendare personalizate 2023 CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 400.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS Combinatul poligrafic

Normalized price: 24 360 MDL
Status: Winner
Reason: Stimați operatori economici, Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Calendare personalizate 2023, Cod CPV 22120000-7, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 10.11.2022, ora 12:00, au depus oferte 5 (cinci) ofertanți: - ÎS ”Combinatul Poligrafic din Chișinău” cu propunerea financiară în sumă de 24360,00 lei fără TVA; - S.C. ”TIPOGRAFIA NR. 1” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 25320,00 lei fără TVA; - S.C. ”BASTER -MEDIA” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 26400,00 lei fără TVA; - S.C. ”MILISER” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 29250,00 lei fără TVA; - ”RIDGEONE GROUP” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 36000,00 lei fără TVA. În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele: 1) Oferta prezentată de operatorul economic ÎS ”Combinatul Poligrafic din Chișinău” corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 30000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 24360,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. Este oferta cu cel mai scăzut preț. 2) Oferta prezentată de operatorul economic S. C. ”TIPOGRAFIA NR. 1” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 30000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 25320,00,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. 3) Oferta prezentată de operatorul economic S.C. ”BASTER -MEDIA” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 30000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 26400,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. 4) Oferta prezentată de operatorul economic S.C. ”MILISER” S.R.L. nu corespunde cerințelor de calificare, deoarece nu s-a prezentat Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de BPN, solicitat prin Anunțul de participare. Specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 30000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 29250,00 lei fără TVA). Oferta a fost respinsă în temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) în corelare cu lit. b) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. 5) Oferta prezentată de operatorul economic ”RIDGEONE GROUP” S.R.L. nu corespunde cerințelor de calificare, propunerea financiară prezentată depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 30000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 36000,00,00 lei fără TVA). Specificațiile tehnice corespund. Toate documentele solicitate au fost prezentate, doar Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de BPN nu este valabil (pînă la 02.06.2022). Oferta a fost respinsă în temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) în corelare cu lit. b) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Astfel, în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Calendarele personalizate 2023, Cod CPV 22120000-7, lansat prin SIA RSAP sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1667564395467 din 04.11.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ÎS ”Combinatul Poligrafic din Chișinău” cu propunerea financiară în valoare de 24360,00 lei fără TVA/ 29232,00 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 25 320 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"Baster-Media"

Normalized price: 26 400 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Miliser SRL

Normalized price: 29 250 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Ridgeone Group

Normalized price: 36 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications