Public procurement
21066575
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2023
1
Enquiry period
with 02.11.2022 11:42
to 11.11.2022 13:00
to 11.11.2022 13:00
2
Bidding period
with 11.11.2022 13:00
to 23.11.2022 10:00
to 23.11.2022 10:00
3
Auction
24.11.2022 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
1 666 667 MDL
Period of clarifications:
2 Nov 2022, 11:42 - 11 Nov 2022, 13:00
Submission of proposals:
11 Nov 2022, 13:00 - 23 Nov 2022, 10:00
Auction start date:
24 Nov 2022, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software), lista în Anexa nr. 1:
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma MCloud).
• Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software) şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS și MCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva și MCloud.
Nivelul serviciilor:
- Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de nu mai mult de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare a acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
- Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiență în domeniu (cerințele în Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project management
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţă pentru platforma tehnologică constituie cîte 6272 om/ora anual, reieșind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate).
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma MCloud).
• Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software) şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS și MCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva și MCloud.
Nivelul serviciilor:
- Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de nu mai mult de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare a acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
- Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiență în domeniu (cerințele în Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project management
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţă pentru platforma tehnologică constituie cîte 6272 om/ora anual, reieșind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate).
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
2 Nov 2022, 11:42
Estimated value (without VAT)
1 666 667 MDL
The minimum downward of the price
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21066575
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Contract period
1 Jan 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2023
CPV: 72100000-6 - Hardware consultancy services
Quantity: 6272.0
Unit of measurement: Om-ora
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2023.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023
Technical Specifications
Documentația standard în Word
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023.semnat
Technical Specifications
Documentația standard
2.11.22 11:42
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
2.11.22 11:42
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Normalized price:
1 630 720 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
06.12.22 09:53
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
scrisoarescrdaacsoftwaresystemsrsrlsemnat.pdf
ID: 392a454b-cda7-47ab-ad10-2b1f5e3992c6
Award Notification
6.12.22 09:53
decizia-de-atribuire53,1hardwareșisoftware2023cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsemnat.pdf
ID: 5c272c99-4caf-4cc1-b6f5-285630c4790b
Award Notification
6.12.22 09:53
Documents provided with the proposal
formularulduae_dsssemnat.pdf
ID: 5e54437c-55d9-49af-a590-f8a0ca94d3fc
Eligibility documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
23.11.22 10:00
formularulduae_dsisemnat.pdf
ID: 957bb7e5-b55d-45af-a5bb-3c3dd45b3a1a
Eligibility documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
23.11.22 10:00
garantiabancarasemnat.pdf
ID: a77ac132-91b2-4c52-8409-9aa3a5847fd8
Documents of submission
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
23.11.22 10:00
licente_stampilatsemnat.pdf
ID: 12279fc6-55b4-4775-bce0-b5956a893598
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
anexa12_declaratieexperientasimilarasemnat.pdf
ID: 181d7593-db76-4629-ac57-22925e8b941c
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
anexa7_cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 1a41cf21-760e-494e-948d-9f9f50b04228
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
dsi_certificatdelipsarestantelor_14112022semnat.pdf
ID: 2499e8da-1a67-43c7-a2e9-e0efa63816b7
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
dss_certificatlipsarestantilor_17112022semnat.pdf
ID: 2e0b96e9-0a02-46e2-aa71-53dfb319a149
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
service-centruautorizatsemnat.pdf
ID: 2f39cc09-a090-4f33-a270-0a19b8edc886
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
declaratiebenefeciariefectivisemnat.pdf
ID: 51c2b3b7-a86a-40bf-bcbe-52e84cb67c69
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
anexa23_specificatiidepretsemnat.pdf
ID: 5c8c0866-0f8b-422f-b647-9f7a44be5b29
Financial proposal
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
declaratiedetinereservicecentrusemnat.pdf
ID: 714380fb-3f53-496c-9159-b2e9f68661ec
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
anexa14_declaratiepersonalcalificatindomeniusemnat.pdf
ID: 7b32d2a8-77c7-41ff-9619-907d2f67cd0d
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
anexa22_specificatiitehnicesemnat(1).pdf
ID: 9eadee3d-e4d6-4955-ace2-5012c72027c0
x_technicalDocuments
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
extrasdinregistruldestatsemnat.pdf
ID: a01ed96f-3b76-4288-8b52-48491f6f39a8
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
anexa8_declaratievalabilitateoferteisemnat.pdf
ID: bbe22c79-fa55-4f95-b021-4fba4887e3a1
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: ee621ffe-8743-41a7-9d93-f1504a048af9
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
iso_semnatsemnat.pdf
ID: fa2e2b47-456e-43a6-84dd-0884330f629e
Qualification documents
Date of download:
22.11.22 16:51
Opening date:
25.11.22 07:53
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK