Status Cancelled
Estimated value without VAT 7 111 190 MDL
Period of clarifications: 24 Oct 2022, 18:52 - 29 Oct 2022, 0:00
Submission of proposals: 29 Oct 2022, 0:00 - 14 Nov 2022, 2:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrari de constructie a retelelor de alimentare cu apa potabila a satului Frasinesti, comuna Macaresti, raionul Ungheni

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Nu a fost selectat corect tipul procedurii
Date of cancellation
26 Oct 2022, 15:38
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3632, MOLDOVA, Ungheni, s.Măcăreşti, sat. Macaresti, r-nul Ungheni
Web site
---
The contact person
Full name
Manciu Sergiu
Contact phone
023645236
Purchase data
Date created
24 Oct 2022, 18:52
Date modified
26 Oct 2022, 15:39
Achizitii.md ID
21066057
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
25 Oct 2022, 10:34
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Modificati va rog termenul de depunere.Conform legii trebuie sa fie cel putin 20 zile de la data publicarii. Multumesc. O zi buna.
Answer (26 Oct 2022, 09:30):
Termenul de depunere a fost modificat
Date:
25 Oct 2022, 13:07
Question's name:
Iniţierea licitaţiei deschise
Question:
Legea 131/15 Articolul 47. Iniţierea licitaţiei deschise (2) În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este mai mică decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile. Solicităm modificarea datei de depunere a ofertelor în conformitate cu cadrul legal.
Answer (26 Oct 2022, 09:30):
Termenul de depunere a fost modificat
Date:
25 Oct 2022, 13:22
Question's name:
Licitație electronică
Question:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, da la calitatea ați luat-o în calcul?
Date:
25 Oct 2022, 13:25
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
care-i totuși este % al garanției, 5 sau 10, faceți corectări în anunțul de participare, și anume pct. 16 sub pct. 20
Answer (26 Oct 2022, 09:31):
Anuntul de participare a fost modificat
Date:
26 Oct 2022, 12:54
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
dacă ați modificat anunțul, atunci plasați-l în sistem, să-l vedem și noi
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.