Select the type of procedure
Commercial procurement
21066047
1
Enquiry period
with
24.10.2022 16:00
to 04.11.2022 09:00
to 04.11.2022 09:00
2
Bidding period
with
04.11.2022 09:00
to 08.11.2022 10:00
to 08.11.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
951 456 MDL
Period of clarifications:
24 Oct 2022, 16:00 - 4 Nov 2022, 9:00
Submission of proposals:
4 Nov 2022, 9:00 - 8 Nov 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de demolare și consolidare a imobilului amplasat la sediul Inspectoratului Național de Securitate Publică (mun. Chișinău, str. Doina 102)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Oct 2022, 16:00
Date modified
27 Oct 2022, 12:20
Achizitii.md ID
21066047
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
27 Oct 2022, 12:20
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Poz.25 Consolidare planseu CP1-1(PE12) Poz.26 RpCB04B1 prevede betonarea plnseului in cantitate de 37,2 m3 fara incuderea cofragelor si a popilor de sprijin. Rugam sa concretizati; este consolidare planseu sau pardoseli. Va multumim.
Answer (27 Oct 2022, 13:47):
Poz.26 RpCB04B1 prevede betonarea pardoselei
Date:
1 Nov 2022, 14:51
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Atasa-ți vă rog Catalogul de preturi unitare -Formular Nr 5.
Poziția nr.2 prevede montarea ușilor, iar dumneavoastră în descriere menționați DEMONTAREA. Care resurse sunt de prisos?
Answer (1 Nov 2022, 15:29):
Se solicită demontarea. Totodată vă informăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul vă puteți apropia la adresa: mun.Chișinău, str. Octavian Goga 33 sau după caz solicitați formularul nr.5 la adresa de email aliona.vlas@igp.gov.md.
Date:
2 Nov 2022, 08:53
Question's name:
actualizare proiect
Question:
buna ziua
rugam respectuos sa ne informati cind a fost elaborat proiectul, si daca devizul de cheltuieli a fost actualizat ulterior majorarii preturilor la resursele materiale, utilaje si manopera.
multumesc anticipat
Answer (4 Nov 2022, 08:43):
Vă informăm că fiecare ofertant elaborează oferta în conformitate cu caietul de sarcini. Ofertele financiare variază în dependență de mai mulți factori, cum ar fi: beneficiu de deviz, cheltuielile de regie, etc. Totodată vă comunicăm că aveți posibilitatea ca suma ofertei să depășească suma estimativă a procedurii.
Date:
2 Nov 2022, 11:34
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Carificați vă rog poziția (Позиция Buiandrug T-1 ( PE-10 ) ( 2 buc )) cu nr.13 din capitolul Lucrări de consolidare.
Answer (2 Nov 2022, 11:57):
Solicităm să vă exprimați cît mai clar posibil referitor la clarificarea pozițiilor. Pentru clarificarea pozițiilor aveți posibilitatea să faceți cunoștință cu proiectul.
Date:
2 Nov 2022, 12:28
Question's name:
Caiet de sarcini.
Question:
Stimată autoritate, de ce vă eschivați de la cadrul legal? Vă menționăm că conform alin. 2, art.35, al Legii 131 din 03.07.2015 ”Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată…”, la fel în conformitate cu art. 37 alin 1, care relatează “Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite” precum și alin. 2 și îndeosebi alin.9 al aseiași legi “Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici“, și în baza HG 638 din 26.08.2020 art. 24 “Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției”. În temeiul celor expuse, solicităm prezentarea Caietului de sarcini desfășurat (sau Formularul F5) cu descrierea completă a resurselor aplicate în caz contrar, în baza art.4 alin. (3) și art.82 alin (1) din Legea 131/2015 vom fi nevoiți să contestăm prezenta procedură.
Answer (2 Nov 2022, 12:56):
Răspunsul oferit anterior este clar și complet și se referă strict la clarificarea adresată. Totodată din răspunsurile anterioare este clar că orice potențial participant are acces la documentația procedurii. Suplimentar pentru examinarea detailată a proiectului cu listele de resurse aveți posibilitatea de a face cunoștință la adresa indicată supra sau să solicitați formularul necesar printr-o simplă adresare pe email. Vă recomandăm să adresați clarificări la subiecte care nu sunt clare sau au loc de a fi interpretate. Referitor la pozițiile din caietul de sarcini, acestea sunt identice pentru toți și nu pot fi interpretate.
Date:
2 Nov 2022, 13:13
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Ca să fim mai expliciți. Se înțelege clar, după numărul de ordine a pozițiilor, că din Caietul de Sarcini încărcat sunt excluse poziții. Punctul 13 din Lucrări de consolidare 1. Раздел Усиление конструкций по блоку A2 ce reprezintă?????? Este denumirea capitolului sau poziție care trebuie luată în calcul (având în vedere faptul că are indicată cantitatea 2 bucăți)??? Sau trebuia sa fie și ea exclusă dar ați omis acest fapt???? Vă rog să fiți expliciți și răspunsul oferit la cerința de a încărca caietul de sarcini desfășurat ne dă de înțeles că intenționat vă eschivați de al prezenta încălcând obligațiile Dvs și drepturile noastre la o procedură și concurență transparentă. Mulțumesc.
Answer (2 Nov 2022, 13:32):
Раздел Усиление конструкций по блоку A2 este denumirea capitolului. Pentru denumirile care nu au indicate „unitatea de măsură” și „volumul” nu este necesar ca acestea să fie incluse în ofertă. Exemplu: „Позиция Buiandrug T-1 ( PE-10 ) ( 2 buc )” este denumire, lucrările fiind descrise în următoarele poziții. Subsecvent reiterăm că autoritatea contractantă nu încalcă careva acte normative în vigoare. Aveți acces liber și gratuit să faceți cunoștință cu proiectul de execuție. Solicităm să nu aduceți acuzări nefondate în adresa autorității contractante.
Date:
2 Nov 2022, 17:32
Question's name:
Actualizarea devizului estimativ.
Question:
La elaborarea ofertei, se constata un pret cu mult mai mare, decit pretul estimativ indicat in anuntul de licitatie.Solicit informatie, referitor la anul elaborarii devizului estimativ si actualizarea acestuia innainte de publicare.
Answer (4 Nov 2022, 08:44):
Vă informăm că fiecare ofertant elaborează oferta în conformitate cu caietul de sarcini. Ofertele financiare variază în dependență de mai mulți factori, cum ar fi: beneficiu de deviz, cheltuielile de regie, etc. Totodată vă comunicăm că aveți posibilitatea ca suma ofertei să depășească suma estimativă a procedurii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK