1
Enquiry period
with 21.10.2022 14:21
to 04.11.2022 10:00
2
Bidding period
with 04.11.2022 10:00
to 28.11.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 7 291 666,66 MDL
Period of clarifications: 21 Oct 2022, 14:21 - 4 Nov 2022, 10:00
Submission of proposals: 4 Nov 2022, 10:00 - 28 Nov 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1) Cerințele pentru setul de produse alimentare a donatorului de sânge va asigura:
a) lichide în volum de cel puțin 1,0 lit.;
b) valoarea nutritivă de proteine în cantitate nu mai puțin de 100 gr;
c) valoarea energetică de calorii în cantitate nu mai puțin de 1500 kcal.

2) Va include obligatoriu:
a) 4 componente;
b) 1 (una) sau mai multe poziții din componentă.

1. Componenta I, lichide în volum de cel puțin 1,0 lit., ambalat în ambalaj Tetrapak:
a) suc din mere, fără adaus de zahăr;
b) suc din mere si struguri, fără adaus de zahăr;
c) suc din struguri, fără adaus de zahăr;
2. Componenta II, produse bogate în proteine, ambalate în ambalaj de tinichea, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă de carne în bucăți, de vită înăbușită, de pasăre (pui, găină, curcan) în suc propriu, nu va conține ciorici, substanțe gelatinoase și soia, în cantitate nu mai puțin de 300g;
b) conservă de peste (ton, hering, sardinela, macrou, sardina), în suc propriu si/sau cu adaos de ulei, în cantitate nu mai puțin de 160g;
c) conservă de fasole, în suc propriu, în cantitate nu mai puțin de 300g.
3. Componenta III, produse bogate în glucide, nu mai mult de 2 unități per poziție din componentă:
a) ciocolată cu conținut de cacao nu mai puțin de 70%, în cantitate nu mai puțin de 100g;
b) halva, în cantitate nu mai mult de 200g;
c) fructe uscate, fără sâmbure, în amestec sau separat, în cantitate de cel puțin 250g.
4. Componenta IV, produse bogate în vitamine si substanțe minerale, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă aperitiv de legume, în cantitate de cel puțin 350g;
b) conservă legume tocate, în cantitate de cel puțin 350g;
c) conservă ragu de legume, în cantitate de cel puțin 350g.

3) Setul va fi livrat în pungă pentru produse alimentare, câte o pungă pentru fiecare set, prețul pungii se va include în costul setului cu prezentarea declarației privind oferirea pentru fiecare set alimentar a câte 1 (una) pungă din material biodegradabil, conform cerințelor prevederilor art. 201 al Legii nr. 231 din 23.09.2010 cu privire la comerțul interior*, care va asigura volumul și rezistența la greutatea produselor alimentare ofertate;

4) Eticheta produselor alimentare ofertate la componenta III, poziția c) va include următoarele informații obligatorii: caracteristicile produsului alimentar precum natura, identitatea, proprietățile, compoziția, cantitatea, metoda de producție, data expirare produs, țara de origine, numele și adresa producătorului, numărul lotului/partidei, condiții de păstrare;

5) Costul setului va fi conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1240 din 27 octombrie 2006 cu privire la aprobarea normelor de asigurare cu produse alimentare, medicamente și consumabile a bolnavilor (maturi și copii), precum și a normelor de compensare a donatorilor de sânge și componente sangvine și alimentația lor (125 lei/set). Important!!! Setul va fi livrat lunar, în tranșe, conform graficului prestabilit de beneficiar la momentul semnării contractului cu câștigătorul procedurii.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
21 Oct 2022, 14:03
Date modified
27 Oct 2022, 13:20
Estimated value (without VAT)
7 291 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21065941
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
15 Dec 2022 14:13 - 30 Dec 2023 14:13
List of positions
1)
Title
Set pentru alimentarea donatorilor de sânge și componente sangvine uman pentru anul 2023 CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 70000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
2 duae.semnat.pdf 2 duae.semnat.pdf
Bidding Documents
-DUAE
21.10.22 14:21
3 documentația standard.docx
Bidding Documents
-Documentația Standard Word
21.10.22 14:21
3 documentația standard.semnat (1).pdf 3 documentația standard.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-Documentația Stndard
21.10.22 14:21
2 duae.doc
Bidding Documents
-DUAE Word
21.10.22 14:21

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SA "Augur Perla"

Normalized price: 7 291 666,66 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Moravix

Normalized price: 7 291 666,66 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Cerc

Normalized price: 7 291 666,66 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications