1
Enquiry period
with 19.10.2022 11:27
to 29.10.2022 13:00
2
Bidding period
with 29.10.2022 13:00
to 19.11.2022 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 9 297 624,79 MDL
Period of clarifications: 19 Oct 2022, 11:27 - 29 Oct 2022, 13:00
Submission of proposals: 29 Oct 2022, 13:00 - 19 Nov 2022, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea centralizată a materialelor de sutură, conform necesităților IMSP-rilor beneficiare pentru anul 2023
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
19 Oct 2022, 11:27
Date modified
25 Oct 2022, 13:02
Achizitii.md ID
21065771
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Lotul nr.44 Matase fara ac
Budget: 436.43 MDL
Purchase has not taken place
Lotul nr.52 Matase ac taios 25mm
Budget: 31169.28 MDL
Active
Lotul nr.53 Matase USP 3/0
Budget: 672.33 MDL
Active
Lotul nr.54 Nylon 10,0
Budget: 41372.71 MDL
Active
Lotul nr.55 Nylon 4-0
Budget: 9594.88 MDL
Purchase has not taken place
Lotul nr.56 Nylon 9,0
Budget: 5972.45 MDL
Active
Lotul nr.59 Poliester 5,0
Budget: 14906.4 MDL
Active
Lotul nr.89 Polipropilen
Budget: 65553.5 MDL
Active
Lotul nr.99 Polipropilen 10/0
Budget: 973.53 MDL
Active
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Date:
25 Oct 2022, 13:02
Question's name:
Termen de valabilitate a ofertelor 160 zile
Question:
Buna ziua, va rugam sa revizuiti termenul de valabilitate a ofertelor 160 zile. Producatorii nu pot garanta preturile 5-6 luni, avind in vedere situatia economica nestabila pe plan international.
Answer (25 Oct 2022, 15:17):
Buna ziua. Ținând cont de termenul și volumul de lucru, grupul de lucru a indicat termenul oportun pentru a finaliza procedura de achiziție.
Date:
25 Oct 2022, 13:58
Question's name:
Conditii de livrare
Question:
Buna ziua, va rugam sa revzuiti conditiile de livrare. Aceste conditii garanteaza ca doar 60% vor fi receptionate de catre beneficiar, iar 40% la dorinta beneficiarului. Trebuie sa intelegeti ca operatorul economic si asa este dezavantajat din multe punctele de vedere, Avem riscul ca in timp de 160 zile, cat CAPCS analizeaza ofertele, sa nu mai primit pretul initial oferit de producator, dupa care cumpara si depoziteaza cantitatea contractata, ca sa avem loterie, va lua beneficiarul 40% din marfa care are termen de valabilitate sau va zice ca deja nu mai are nevoie. Nu mira faptul ca tot mai putini operatori economici participa la licitatiile centralizate, in curand veti ramane doar cu licitatii publicate.
Answer (25 Oct 2022, 14:13):
Buna ziua. La moment se garantează 60% că vor fi executate contractele, ceea ce în anii precedenți livrarea era indicată doar la solicitarea beneficiarului și exista riscul de a nu comanda deloc per contract. Ținând cont că instituțiile nu pot depozita aceasta categorie de marfa mai mult de 60 zile și pentru ca aceștia treptat să treacă la livrarea pe tranșe, ca oricare ordin/lege/hotărâre este nevoie de timp ca să treci 100 % la o nouă metodă de livrare. Astfel, metoda actuală de livrare este în favoarea operatorilor economici comparativ cu metoda veche. Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.