1
Enquiry period
with 12.10.2022 15:37
to 27.10.2022 14:25
2
Bidding period
with 27.10.2022 14:25
to 06.11.2022 14:25
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 174 878 MDL
Period of clarifications: 12 Oct 2022, 15:37 - 27 Oct 2022, 14:25
Submission of proposals: 27 Oct 2022, 14:25 - 6 Nov 2022, 14:25

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

achiziționarea lucrarilor de reparatie a acoperisului pe sarpanta de lemn in 4 pante si invelitoare de tigla metalica,Gimnaziul Varancau,blocul C, r. Soroca

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3048, MOLDOVA, Soroca, s.Vărăncău (r-l Soroca), Varancau
Web site
---
The contact person
Full name
Petru Boțoc
Contact phone
067758059
Purchase data
Date created
12 Oct 2022, 15:37
Date modified
25 Oct 2022, 14:25
Achizitii.md ID
21065481
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
pdf anunt de participare rep. acoperisului gimn. s. vărăncău 2022.signed.pdf pdf anunt de participare rep. acoperisului gimn. s. vărăncău 2022.signed.pdf
Bidding Documents
-pdf anunt de participare rep. acoperisului gimn. s. vărăncău 2022.signed.pdf
12.10.22 15:37
Date:
13 Oct 2022, 14:21
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Publicați vă rog forma nr.5
Answer (17 Oct 2022, 12:41):
in lista lotului este caietul de sarcini
achiziționarea lucrarilor de reparatie a acoperisului pe sarpanta de lemn in 4 pante si invelitoare de tigla metalica,Gimnaziul Varancau,blocul C, r. Soroca
Date:
18 Oct 2022, 16:44
Question's name:
Caiet de sarcini desfășurat
Question:
Poziția 33 simbol normă CE30A; Poziția 70 simbol normă CE30B; Astereală la învelitori... Specificați vă rog care este consumul normat pentru resursa materială: scânduri de rășinoase, pentru fiecare poziție.
Answer (24 Oct 2022, 09:36):
modificare
Date:
20 Oct 2022, 12:56
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, lasati receta pentru pozitiile 79 si 80
Answer (24 Oct 2022, 09:36):
modificare
Date:
20 Oct 2022, 14:24
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 10, specificati va rog tipul elementului prefabricat
Answer (24 Oct 2022, 09:36):
modificare
achiziționarea lucrarilor de reparatie a acoperisului pe sarpanta de lemn in 4 pante si invelitoare de tigla metalica,Gimnaziul Varancau,blocul C, r. Soroca
Date:
21 Oct 2022, 08:57
Question's name:
Agentia Achizitii Publice
Question:
Buna ziua, procedura de achizitii publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1665577959342 nu este completata lips[ de document standart Ordinul nr.69 si DUAE. Documentaţie reprezintă o instrucţiune pentru autoritățile contractante și ofertanţi, utilizată la inițierea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări.Prezenta Documentație conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse.
Answer (24 Oct 2022, 09:36):
modificare
Date:
22 Oct 2022, 08:32
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa clarificati consumurile de resurse pentru norma cu simbolul CP10A poz. nr. 10 aferenta Caietului de sarcini, mentionam faptul ca norma de baza prevede montarea elementelor prefabricate, or Dmv solicitati demontarea acestora!
Answer (24 Oct 2022, 09:37):
modificare
Date:
22 Oct 2022, 08:33
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 21 simbol norma CE30A; Astereala la invelitori... Specificati va rog daca consumul adoptat pentru resursa materiala: scindura 40mm - 0.0324m3 - este pentru volum unitar sau pentru intreg volumul solicitat de 1.25 m2.
Answer (24 Oct 2022, 09:37):
modificare
Date:
22 Oct 2022, 08:37
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa clarificati consumurile de resurse pentru norma cu simbolul CE31C poz. nr. 40 aferenta Caietului de sarcini. Norma de baza prevede: „Streasina infundata, fara console aparente, din scinduri de rasinoase faltuite si geluite pe o parte, cu latimea medie de 0,4 m.”. Insa Dmv solicitati: „Streasina infundata, fara console aparente, din foi de metal profilat cu slut de protectie, cu latimea medie de 0,5 m (gr. metalului 0.45mm)”. Totodata va informam ca receta standarta a normei mentionate supra nu contine materialul: „foi de metal profilat cu slut de protectie”!
Answer (24 Oct 2022, 09:37):
modifcare
Date:
22 Oct 2022, 08:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Explicati consumurile de resurse pentru norma cu simbolul IzF10A poz. nr. 80 aferenta Caietului de sarcini. Norma de baza prevede: „Strat termoizolator la terase, acoperisuri si plansee, din placi termoizolatoare din B.C.A., perlit, fibroperlit, izobeton etc.”, or Dmv solicitati: „Strat termoizolator la terase, acoperisuri si plansee, din placi termoizolatoare din polistiren extrudat, 40 kg/m3, montata pe un strat de nisip de 10 mm grosime”. Atragem atentia ca receta standarta a normei mentionate supra nu contine materialul: „nisip”! Totodata indicati grosimea „placilor termoizolatoare din polistiren extrudat”, care este o caracteristica foarte importanta pentru ofertarea pretului.
Answer (24 Oct 2022, 09:37):
modificare
Date:
22 Oct 2022, 08:45
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 81 simbol norma IzF10C. Specificati va rog grosimea „placilor termoizolatoare din polistiren extrudat”, care este o caracteristica foarte importanta si influienteaza semnificativ pretul de procurare.
Answer (24 Oct 2022, 09:38):
modificare
Date:
24 Oct 2022, 18:14
Question's name:
Caiet de sarcini - r/s „modificare”
Question:
Stimata Autoritate Contractanta, va rugam sa oferiti raspuns la clarificarile de mai sus. Atragem atentia ca raspunsul oferit citez „modificare” este un raspuns evaziv, deoarece nu ofera claritate la caietul de sarcini. In aceasta ordine de idei, va rugam sa va conformati art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere. Totodata potrivit art. 7 din din Legea menționată, Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante; b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate; k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică.
Answer (25 Oct 2022, 14:23):
Caiet de sarcini modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.