1
Enquiry period
with 05.10.2022 19:00
to 19.10.2022 13:38
2
Bidding period
with 19.10.2022 13:38
to 09.11.2022 13:38
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 448 036 MDL
Period of clarifications: 5 Oct 2022, 19:00 - 19 Oct 2022, 13:38
Submission of proposals: 19 Oct 2022, 13:38 - 9 Nov 2022, 13:38

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea de Instrumentar Medical/Chirurgical conform necesităților IMSP Institutul Medicină Urgentă, pentru anul 2023

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
5 Oct 2022, 19:00
Date modified
17 Oct 2022, 13:38
Achizitii.md ID
21065142
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
6 Oct 2022, 10:47
Question's name:
Denumirea loturilor
Question:
Buna ziua, va rugam sa scrieti in denumirile loturilor denumirea instrumentului, dar nu denumirea sectiilor pentru care sunt destinate aceste instrumente.
Answer (6 Oct 2022, 11:14):
Bună ziua. Sistemul nu permite modificarea denumirii loturilor, dar această informație se regăsește în formularele și anunțul de participare anexate la procedura de achiziție.
Date:
6 Oct 2022, 10:53
Question's name:
MD-1658844203250 Instrumentarului medical (chirurgical) pentru (IMSP) pentru anul 2023
Question:
Buna ziua, va rog sa explicati de ce pozitiile care au fost la LP MD-1658844203250, unde in lista de distribuire este si IMU, le publicati intr-o alta licitatie. Ce se va intimpla cu pozitiile publicate in LP MD-1658844203250, IMU se va refuza de receptionarea lor?
Answer (6 Oct 2022, 11:09):
Buna ziua. Specificați vă rog frumos loturile care ați depistat că se dublează în doua proceduri de achiziție.
Date:
12 Oct 2022, 09:56
Question's name:
Specificați vă rog frumos loturile care ați depistat că se dublează în doua proceduri de achiziție.
Question:
Dechideti pachetele si analizati singuri. Tupeu nemarginit deja. Poate sa venim sa lucram pentru voi?
Answer (12 Oct 2022, 10:22):
Bună ziua. În lista de distribuție pentru procedura centralizată de instrumente chirurgicale, IMSP IMU are 7 loturi, care au parametri și cerințe diferite în comparație cu procedura de achiziție actuală individuală. Loturile au diferențe în parametri și/sau secția unde vor fi utilizate. Totodată Conform pct.20 din Hotărârea de Guvern nr.56/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de organizare și funcționare a autorităților centrale de achiziții, în vederea desfășurării activităților de organizare a procedurilor de atribuire centralizate, autoritățile contractante (beneficiarii) sunt responsabile pentru corectitudinea datelor cu privire la necesități.
Date:
12 Oct 2022, 09:57
Question's name:
Sistemul nu permite modificarea denumirii loturilor
Question:
Da, pentru ca initial trebuia sa publicati normal. Acum cand ati vazut ca trebuie de anulat si de publicat din nou, deja sistemul nu va permite. Incompetenta totala
Answer (12 Oct 2022, 10:33):
Bună ziua. Documentele anexate la procedura de achiziție conțin toată informația necesară pentru a depune o ofertă conformă. Totodată, grupul de lucru va identifica o modalitate pentru a diferenția loturile înafară de numărul acestuia. Vă mulțumim
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.