Select the type of procedure
Commercial procurement
21065021
1
Enquiry period
with
04.10.2022 16:21
to 14.10.2022 12:00
to 14.10.2022 12:00
2
Bidding period
with
14.10.2022 12:00
to 20.10.2022 12:00
to 20.10.2022 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 280 000 MDL
Period of clarifications:
4 Oct 2022, 16:21 - 14 Oct 2022, 12:00
Submission of proposals:
14 Oct 2022, 12:00 - 20 Oct 2022, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de renovare exterioare și interioare pentru clădirea Casei de Cultură din comuna Boldurești, raionul Nisporeni (REPETAT)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6415, MOLDOVA, Nisporeni, s.Boldureşti, satul Boldurești, raionul Nisporeni
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Oct 2022, 16:21
Date modified
5 Oct 2022, 11:44
Achizitii.md ID
21065021
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentația standard lucrări bolduresti.semnat.pdf
documentația standard lucrări bolduresti.semnat.pdf
Bidding Documents
-
4.10.22 16:21
caiet de sarcini (1).semnat (1).pdf
caiet de sarcini (1).semnat (1).pdf
Bidding Documents
-
4.10.22 16:21
anunț de participare bolduresti.semnat (1).pdf
anunț de participare bolduresti.semnat (1).pdf
Documents history
-
anunț de participare bolduresti.semnat (1).pdf
anunț de participare bolduresti.semnat (1).pdf
ID: c5a20d9e-df70-4556-836d-fcbda08a9f56
tenderNotice
-
anunț de participare bolduresti.semnat.pdf
anunț de participare bolduresti.semnat.pdf
ID: c5a20d9e-df70-4556-836d-fcbda08a9f56
tenderNotice
tenderNotice
-
5.10.22 11:44
duae lucrări bolduresti.doc
Documents history
-
duae lucrări bolduresti.doc
ID: d07f327a-8c84-4f72-b901-d4d8abc13be7
Bidding Documents
-
duae lucrări bolduresti.doc
ID: d07f327a-8c84-4f72-b901-d4d8abc13be7
Bidding Documents
Bidding Documents
-
5.10.22 11:44
duae lucrări bolduresti.semnat (1).pdf
duae lucrări bolduresti.semnat (1).pdf
Documents history
-
duae lucrări bolduresti.semnat (1).pdf
duae lucrări bolduresti.semnat (1).pdf
ID: f547cf69-6f17-4d7d-82d4-0d2d1a0a9758
Bidding Documents
-
duae lucrări bolduresti.semnat.pdf
duae lucrări bolduresti.semnat.pdf
ID: f547cf69-6f17-4d7d-82d4-0d2d1a0a9758
Bidding Documents
Bidding Documents
-
5.10.22 11:44
Date:
5 Oct 2022, 09:47
Question's name:
ISO 45001
Question:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Answer (5 Oct 2022, 11:49):
Buna ziua, am luat in calcul solicitarea dvs si am efectuat modificari la documentatia de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK