1
Enquiry period
with 27.09.2022 15:49
to 28.09.2022 16:00
2
Bidding period
with 28.09.2022 16:00
to 03.10.2022 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 65 460 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2022, 15:49 - 28 Sep 2022, 16:00
Submission of proposals: 28 Sep 2022, 16:00 - 3 Oct 2022, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie A4, 80 gr., clasa A
Hârtie A4, 80 gr., clasa C+
Hârtie A3, 80 gr., clasa C+
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
27 Sep 2022, 15:44
Date modified
27 Sep 2022, 15:49
Estimated value (without VAT)
65 460 MDL
Achizitii.md ID
21064569
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
5 Oct 2022 15:47 - 30 Dec 2022 15:48
List of positions
1)
Title
Lotul 1: Hârtie pentru fotocopiatoare CPV: 30197643-5 - Photocopier paper
Quantity: 815.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 63 775 MDL
Status: Winner
Reason: Referitor la MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1664282714561 din 27.09.2022 (repetat), cu deschiderea ofertelor la 03.10.2022, ora 11:00. Stimate operator economic! Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Hârtiei pentru fotocopiatoare, Cod CPV 30197643-5, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1664282714561 din 27.09.2022 (repetat), lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 03.10.2022, ora 11:00, - pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare a fost depusă 1 ofertă de către operatorul economic: ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 63775,00 lei fără TVA. - pentru lotul 2 Hârtie color pentru fotocopiatoare oferte nu au fost depuse. Urmare examinării și evaluării ofertei și mostrelor prezentate pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare s-a constatat că: Oferta depusă de operatorul economic ”RADOP-OPT” S.R.L. pentru Lotul 1 Hârtie pentru fotocopiatoare, cod CPV 30197643-5, corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară se încadrează în valoarea planificată a achiziției (s-au planificat: 65460,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta de 63775,00 lei fără TVA). Totodată, toate documentele solicitate au fost prezentate. În această ordine de idei, în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei și mostrelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică repetate, privind achiziționarea Lotului 1: Hârtie pentru fotocopiatoare Cod CPV 30197643-5, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1664282714561 din 27.09.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 63775, 00 lei fără TVA / 76530,00 cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications