1
Enquiry period
with 27.09.2022 15:49
to 28.09.2022 16:00
2
Bidding period
with 28.09.2022 16:00
to 03.10.2022 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 65 460 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2022, 15:49 - 28 Sep 2022, 16:00
Submission of proposals: 28 Sep 2022, 16:00 - 3 Oct 2022, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie A4, 80 gr., clasa A
Hârtie A4, 80 gr., clasa C+
Hârtie A3, 80 gr., clasa C+
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
27 Sep 2022, 15:44
Date modified
27 Sep 2022, 15:49
Estimated value (without VAT)
65 460 MDL
Achizitii.md ID
21064569
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
5 Oct 2022 15:47 - 30 Dec 2022 15:48
List of positions
1)
Title
Lotul 1: Hârtie pentru fotocopiatoare CPV: 30197643-5 - Photocopier paper
Quantity: 815.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 63 775 MDL
Status: Winner
Reason: Referitor la MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1664282714561 din 27.09.2022 (repetat), cu deschiderea ofertelor la 03.10.2022, ora 11:00. Stimate operator economic! Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Hârtiei pentru fotocopiatoare, Cod CPV 30197643-5, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1664282714561 din 27.09.2022 (repetat), lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 03.10.2022, ora 11:00, - pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare a fost depusă 1 ofertă de către operatorul economic: ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 63775,00 lei fără TVA. - pentru lotul 2 Hârtie color pentru fotocopiatoare oferte nu au fost depuse. Urmare examinării și evaluării ofertei și mostrelor prezentate pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare s-a constatat că: Oferta depusă de operatorul economic ”RADOP-OPT” S.R.L. pentru Lotul 1 Hârtie pentru fotocopiatoare, cod CPV 30197643-5, corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară se încadrează în valoarea planificată a achiziției (s-au planificat: 65460,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta de 63775,00 lei fără TVA). Totodată, toate documentele solicitate au fost prezentate. În această ordine de idei, în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei și mostrelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică repetate, privind achiziționarea Lotului 1: Hârtie pentru fotocopiatoare Cod CPV 30197643-5, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1664282714561 din 27.09.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 63775, 00 lei fără TVA / 76530,00 cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications