1
Enquiry period
with 27.09.2022 09:11
to 30.09.2022 09:00
2
Bidding period
with 30.09.2022 09:00
to 06.10.2022 09:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 133 333,33 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2022, 9:11 - 30 Sep 2022, 9:00
Submission of proposals: 30 Sep 2022, 9:00 - 6 Oct 2022, 9:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform necesităților descrise în Caietul de sarcini din Documentația standard
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
27 Sep 2022, 8:34
Date modified
27 Sep 2022, 9:11
Estimated value (without VAT)
133 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21064495
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Contract period
14 Oct 2022 09:10 - 31 Dec 2022 09:11
List of positions
1)
Title
servicii de deservire tehnică şi reparaţie pentru automobile CPV: 50100000-6 - Repair, maintenance and associated services of vehicles and related equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Bidding Documents
-ANUNȚ DE PARTICIPARE, INSTRUCȚIUNI PENTRU PARTICIPANȚI-CAIET DE SARCINI
27.09.22 09:11
anexe la caietul de sarcini.doc
Bidding Documents
-Anexe pentru participanți
27.09.22 09:11
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi .....
27.09.22 09:11
caiet de sarcini.doc
Technical Specifications
-CAIET DE SARCINI
27.09.22 09:11
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
27.09.22 09:11

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DAAC-HERMES

Normalized price: 701 670 MDL
Status: Winner
Reason: ținând cont de criteriul de evaluare ,,prețul cel mai scăzut”, precum și cerințele stabilite în cadrul documentației de atribuire, s-a decis: 1. A desemna pentru Lotul nr. 1 oferta câștigătoare prezentată de către SA ,,DAAC – HERMES”, în sumă de 701 670,00 lei, fără TVA și a atribui contract de valoare mică în temeiul planului de achiziție și în limita alocațiilor aprobate, potrivit art. 74 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, după cum urmează: achiziționarea serviciilor de deservire tehnică și reparație pentru automobile, în sumă totală de 133 333,33 lei, fără TVA. 2.A respinge oferta prezentată de către operatorul economic SRL ,, Aria - Duca”,pentru Lotul nr. 1, din cadrul procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1664257078612 din 06.10.2022 privind achiziționarea serviciilor de deservire și reparație a mijloacelor de transport auto aflate în gestiunea IGC, din motivul prețului majorat.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ARIA-DUCA SRL

Normalized price: 4 480 429,17 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications