Select the type of procedure
Commercial procurement
21064376
1
Enquiry period
with
23.09.2022 16:16
to 14.10.2022 10:30
to 14.10.2022 10:30
2
Bidding period
with
14.10.2022 10:30
to 25.10.2022 11:30
to 25.10.2022 11:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
9 363 308,33 MDL
Period of clarifications:
23 Sep 2022, 16:16 - 14 Oct 2022, 10:30
Submission of proposals:
14 Oct 2022, 10:30 - 25 Oct 2022, 11:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de construcție a rețelelor de canalizare în s. Mingir r-n Hîncești, etapă II
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5345, MOLDOVA, Hînceşti, s.Mingir, pr Mingir
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Sep 2022, 16:16
Date modified
27 Sep 2022, 9:09
Achizitii.md ID
21064376
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae canalizare et.ii.signed.pdf
duae canalizare et.ii.signed.pdf
Bidding Documents
17 file
23.09.22 16:16
anuntul de participare.pdf
anuntul de participare.pdf
Documents history
-
anuntul de participare.pdf
anuntul de participare.pdf
ID: 27420316-1c5b-4b11-ab58-b2351cfb7a44
tenderNotice
-
anuntul de participare.pdf
anuntul de participare.pdf
ID: 27420316-1c5b-4b11-ab58-b2351cfb7a44
tenderNotice
tenderNotice
5 file
27.09.22 09:09
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
ID: 8f8c30a5-5401-4444-82be-be0b13bdd674
Technical Specifications
-
caietul de sarcini, scheme pichetaj.pdf
caietul de sarcini, scheme pichetaj.pdf
ID: 8f8c30a5-5401-4444-82be-be0b13bdd674
Technical Specifications
Technical Specifications
53 file
27.09.22 09:09
documentatia standard lucrari (3).docx
Documents history
-
documentatia standard lucrari (3).docx
ID: b6060831-9e63-4d75-b6a5-d060a3c02e2f
Bidding Documents
-
documentatia standart lucrari (4).docx
ID: b6060831-9e63-4d75-b6a5-d060a3c02e2f
Bidding Documents
Bidding Documents
69 file
27.09.22 09:09
Date:
23 Sep 2022, 16:25
Question's name:
Valoarea estimata
Question:
Care este Valoarea estimata a lucrarilor fara TVA?
Answer (26 Sep 2022, 13:27):
Valoarea estimată a lucrărilor fără TVA este de 9 363 308,33 lei
Date:
23 Sep 2022, 16:28
Question's name:
Cazier judiciar
Question:
In baza carei legi solicitati doc mentionat in anuntul de participare punct. 16.19
Answer (26 Sep 2022, 14:56):
Se solicită în baza Ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021, art.31
Date:
23 Sep 2022, 16:31
Question's name:
Informatie privind experienta similara
Question:
MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări
40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
Answer (26 Sep 2022, 15:09):
În conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021 , art.40, pct.1) , Anunțul de Participare redactat la pct.16.8 va avea următorul cuprins: ... Ofertantul trebuie să demonstreze executarea în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor/procesul verbal de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțit de certificat de bună execuție.
Date:
25 Sep 2022, 15:26
Question's name:
Anunțul de participare
Question:
Pct. 16 sub pct. 8 Declarație privind experiența similară. Se atestă o încălcare din partea Autorității Contractante prin modificarea conținutului al anexelor elaborate de MF, și anume Nr. OMF69/2021, în speță anexa 12, conform prezentei anexe operatorul economic urmează să demonstreze finalizare lucrărilor în ultimii cinci ani, și nici de cum 1 an. Astfel dacă nu va fi modificată cerința dată, și altele care contravin legislației în vigoare, până pe data de 28-09-2022 va fi depusă contestația supra cerințelor solicitate în anunțul de participare.
Answer (26 Sep 2022, 15:16):
Anunțul de Participare redactat la pct.16.8 va avea următorul cuprins: ... Ofertantul trebuie să demonstreze executarea în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor/procesul verbal de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțit de certificat de bună execuție.
Date:
25 Sep 2022, 15:30
Question's name:
Anunțul de participare
Question:
pct. 19 Garanția de buna execuție a contractului exprimată prin scrisoare de garanție bancară, cuantumul 1% și reținerea succesivă din facturile parțiale pentru situațiile de lucrări, cuantumul 5 %. Da pe asta de unde ați mai scoso? Tare ingenioși mai sunteți.
Answer (26 Sep 2022, 15:35):
Se face referire la art.98, 99 din Ordinul nr.69 al Ministerului Finanțelor din 07.05.2021 și HG nr.638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Secțiunea 9, art.151,152
Date:
25 Sep 2022, 18:34
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
UNDE GASIM FORMA 1 DESFASURATA cu indicarea normelor de consum pentru fiecare poziție.?
Answer (26 Sep 2022, 16:05):
Vă solicităm să examinați Caietul de sarcini unde pentru fiecare lucrare în parte este atribuit Simbol de norme și codul de resurse.
Date:
26 Sep 2022, 15:54
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Rugam publicarea Formularului Nr.1 DESCIFRAT conform Documentatiei standart publicata la aceasta procedura. In anexa nr.23 este specificat: NOTĂ: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, DESCIFRAT (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Va solicitam publicarea Formularului nr.1 DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Documentatiei standart aprobata prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021. Va multumim!
Answer (27 Sep 2022, 12:24):
De curând, atașat în documentele procedurii de achiziție, alăturat Caietului de sarcini este publicată și descifrarea consumului de resurse, aferent fiecărei norme de deviz. Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK