1
Enquiry period
with 21.09.2022 10:52
to 03.10.2022 10:00
2
Bidding period
with 03.10.2022 10:00
to 12.10.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 24 332 414,17 MDL
Period of clarifications: 21 Sep 2022, 10:52 - 3 Oct 2022, 10:00
Submission of proposals: 3 Oct 2022, 10:00 - 12 Oct 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație capitală a subsolului și sistemului de încălzire

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
The contact person
Full name
SIS SIS
Contact phone
022-239-391
Purchase data
Date created
21 Sep 2022, 10:52
Date modified
21 Sep 2022, 15:40
Achizitii.md ID
21064154
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
2-1-4 - sa (ascensor).doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
2-1-6 - ivc.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
2-1-1 - sa 13.08.19.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
2-1-5 - cba 15.08.19.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-
21.09.22 10:52
2-1-10 - ts 15.08.19.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
2-1-8 - eef 08.08.19.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
2-1-9 - si 09.08.19.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
duae_new.doc
Bidding Documents
-
21.09.22 10:52
2-1-7 - rac.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
lisca cu cantitatile de lucrari-incalzirea (f1).doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
declaratie beneficiar efectiv.docx
Bidding Documents
-
21.09.22 10:52
2-1-11 - sm 07.08.19.doc
Technical Specifications
-
21.09.22 10:52
Date:
21 Sep 2022, 15:40
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
In scopul utilizarii timpului și respectarea întocmai a normelor utilizate de catre evaluator în devizle estimative, solicitam respectuos, să analizați posibilitatea de a plasa pe platforma caietului de sarcini in format electronic (KOS), cu prețuri zero. Vă multumim pentru înțelegere!
Answer (21 Sep 2022, 16:38):
Din păcate, nu putem plasa în acest format caietul de sarcini.
Date:
21 Sep 2022, 16:41
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Raspunsul, la intrebarea de mai sus era unul anticipat, statul n-are interes de a facilita cumva participanții. Orice institutie care a achitat pentru evaluarea devizului, are dreptul sa ceara de la devizier si forma KOS.
Answer (22 Sep 2022, 09:29):
În scopul facilitării elaborării și prezentării ofertei, grupul de lucru a inițiat publicarea procedurii de achiziție cu elaborarea caietul de sarcini (Formularul de deviz nr. 1 - lista cu cantitățile de lucrări) în conformitate cu pct. 2 subpct. 23) din documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul MF nr. 69 din 07.05.2021.
Date:
30 Sep 2022, 11:10
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua, Cerem clarificare la punctul 40 din anuntul de participare, care din devizele prezentate, este considerat pentru anul 2022, la suma 1 500 000 lei ? Va multumim anticipat.
Answer (3 Oct 2022, 09:31):
Orice lucrare se începe cu lucrări de demolare. Respectiv, vor fi inițiate demolările, ulterior conform surselor financiare disponibile.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.