1
Enquiry period
with 30.09.2022 09:07
to 05.10.2022 08:00
2
Bidding period
with 05.10.2022 08:00
to 14.10.2022 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 903 911 MDL
Period of clarifications: 30 Sep 2022, 9:07 - 5 Oct 2022, 8:00
Submission of proposals: 5 Oct 2022, 8:00 - 14 Oct 2022, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reabilitarea unui sector de drum din str.Trandafirilor cuprins între str. Botoșani și str. B.P.Hajdeu, com. Stăuceni mun. Chișinău (REPETAT)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
The contact person
Full name
Ana Grîu
Contact phone
069367464
Purchase data
Date created
30 Sep 2022, 9:07
Date modified
3 Oct 2022, 10:54
Achizitii.md ID
21063893
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Evaluation Criteria
-
30.09.22 09:07
ds_lucrari.semnat.pdf ds_lucrari.semnat.pdf
Bidding Documents
-
30.09.22 09:07
duae_ro.doc
Evaluation Criteria
-
30.09.22 09:07
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-
30.09.22 09:07
Date:
3 Oct 2022, 10:54
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat
Answer (3 Oct 2022, 11:09):
Conform anuntului de participare pct. 17 17. Garanția pentru ofertă, după caz scrisoare de garanție bancară , cuantumul 1%. Sau transfer la contul autorității contractante conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: Primăria comunei Stăuceni Denumirea Băncii: MF-TR Centru-Chişinău Codul fiscal: 1007601009990 Contul trezorerial: TREZMD2X IBAN: MD77TRPCDV518410A00897AA Trezoreria regională: cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la „procedura de achiziție publicănr. ____ din _______”(conform SIA RSAP)
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.