1
Enquiry period
with 14.09.2022 17:55
to 24.09.2022 00:00
2
Bidding period
with 24.09.2022 00:00
to 27.09.2022 00:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 144 250 MDL
Period of clarifications: 14 Sep 2022, 17:55 - 24 Sep 2022, 0:00
Submission of proposals: 24 Sep 2022, 0:00 - 27 Sep 2022, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Se vor procura 650 fotolii pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea fotoliilor vechi și montarea celor noi. Se vor confecționa draperii pentru cortina din față, pentru cea intermediară și fundal, se va instala mecanismul pentru dirijarea mecanică cu draperiile. se va procura echipamentul acustic, ce constă din amplificator, boxe, microfoane cu stative și cabluri la ele.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Rosca
Contact phone
069521241
Purchase data
Date created
14 Sep 2022, 17:55
Date modified
21 Sep 2022, 15:58
Achizitii.md ID
21063713
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Bidding Documents
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf anunț modificat.semnat.pdf
Bidding Documents
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Date:
15 Sep 2022, 08:45
Question's name:
lot 1
Question:
spuneti va rog livrarea scauni pe cota 0????
Answer (15 Sep 2022, 09:56):
Nu este cota zero, se aplică TVA..
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Date:
15 Sep 2022, 12:42
Question's name:
Documentele minim obligatorii
Question:
Buna ziua. Va rugam sa faceti o claritate care este lista documentelor minim obligatorii pentru calificarea ofertantilor!
Answer (16 Sep 2022, 14:11):
Fiecare ofertant care va participa la procedura de achiziție publică are obligația să prezinte Anexele prevăzute în Documentația Standard, inclusiv: 1) Certificatul de înregistrare și Extrasul di Registrul de Stat; 2) Formularul Standard al DUAE; 3) Cererea de Participare; 4) Oferta; 5) Declarație privind valabilitatea Ofertei; 6) Lista principalelor livrări/prestări servicii în ultimii 3 ani; 7) Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 8) Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea contractului; 9) Declarație privind personalul de specialitate; 10 Raportul financiar pentru anul 2021; 11) Mostre, descrieri, fotografii:
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Date:
16 Sep 2022, 14:42
Question's name:
Lista documentelor
Question:
Lista prezentata este una exhaostiva sau mai sunt si alte acte despre care trebuie sa intuim si sa ghicim?! Va rugam respectuos sa prezentati, asa cum o cere legea achizitiilor publice, tabelul cu toate actele obligatorii solicitate, precum si cu cele suplimentare prezentate la solicitare (daca e cazul). Din anuntul Dvs. reiese ca se solicita doar trei acte: 1. Certificatul de inregistrare/ extras din registru; 2. DUAE; 3. Certificatul de lipsa a restantelor la buget.. In raspunsul precedent ati enumerat o lista de 11 documente. Deci, rugam sa redactati tabelul din anunt cu actele solicitate, si sa enumerati toate documentele si anexele acolo, ca sa fie clar ce trebuie sa pregatim si sa depunem!
Answer (16 Sep 2022, 17:29):
Lista documentelor necesare de prezentat în cadrul acestei proceduri de achiziție publică 1. Cererea de participare, Anexa 7 din Documentația Standard 2.Oferta, care va cuprinde formularele: a) Propunerea tehnică, Anexa 22 din Documentația Standard b) Propunerea financiară, Anexa 23 din Documentația Standard , c) Formularul Standard al DUAE 3 Declarație privind valabilitatea ofertei, Anexa 8 din Documentația Standard 4 Declarație privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, Mostre, descrieri, fotografii: Anexa 12din Documentația Standard; 5 Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Anexa 13din Documentația Standard; 6 Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului Anexa 14din Documentația Standard; 7 Certificatul de înregistrare și Extrasul din Registrul de Stat Conform pct.29 din Documentația Standard; 8 Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 9 Raportul financiar pentru anul 2021, avizat și semnat de organele abilitate Conform pct.30 din Documentația Standard 10 Experiența specifică minim de 3 ani privind livrarea/prestarea serviciilor similare Conform pct.33 din Documentația Standard 11 Certificate de calitate sau alte certificate ce-ar confirma nivelul corespunzător al calității Conform pct.35 din Documentația Standard Notă::Documentele se vor completa fără nici o modificare sau abatere de la formulare. Documentele se semnează electronic și șe depun în mod electronic. Alte documente cu excepția celor menționate aici, nu se solicită.
Date:
21 Sep 2022, 11:04
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. In anuntul de participare p.16 autoritatea contractanta a indicat o lista de documente care sunt solicitate de a fi prezentate. Pe cind in raspunsurile precedente, dvs indicati inca 2 liste de documente pe care le solicitati, care inca si difera intre ele. S-a creat un haos total in care nu se intelege nimic. Pentru a elimina eventualele contestatii, solicitam respectuos sa faceti ordine in documentele licitatiei si sa indicati clar in ANUNTUL DE PARTICIPARE documentele de care aveti nevoie. Totodata mentionez ca pentru echipamentul acustic, sunt un sir de documente specifice acestui gen de produs care trebuie solicitate, ca pe viitor autoritatea contractanta sa nu primeasca un echipament, care se va strica in citeva luni.
Answer (21 Sep 2022, 16:42):
La clarificările anterioare depuse de către un operator economic a fost prezentată lista documentelor obligatorii pe care trebuie să le prezentați în cadrul acestei proceduri de achiziție publică. Vă sugerez să citiți atent pct.16 din Anunțul de participare, bănuiesc că este o eroare în conținut, reeșind din el a fost completat tabelul. Modelul documentului a fost descărcat de pe site-ul AAP, verificați-l. În DUAE și DS se menționează criteriile și cerințele de calificare aplicate de autoritatea contractantă. Pentru a constata datele de calificare în cadrul procedurii de achiziție publică, operatorul economic prezintă documentele care demonstrează capacitatea economică, financiară, tehnică și profesională, pentru executarea viitorului contract. Aceste documente sunt menționate în Anunțul de participare, care a fost redactat și încărcat pe platforma respectivă, deschideți-l și veți avea lista de documente. Privitor la echipamentul acustic, vă sugerăm să nu vă îngrijorați, este echipamentul de care avem nevoie, reeșind din mijloacele financiare disponibile.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.