1
Enquiry period
with 14.09.2022 14:21
to 17.09.2022 12:23
2
Bidding period
with 17.09.2022 12:23
to 21.09.2022 01:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 42 000 MDL
Period of clarifications: 14 Sep 2022, 14:21 - 17 Sep 2022, 12:23
Submission of proposals: 17 Sep 2022, 12:23 - 21 Sep 2022, 1:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Sistem informațional care va cuprinde fluxul de documente la nivel digital în următoarele compartimente: - Administrație, - Cancelarie; - Fuxul informațional din cadrul entității și vicevers. Comunicarea cu beneficiarii finali cum ar fi operatorii de transport, agenții economici al activităților conexe, instituții de stat, organizații și persoane fizice;
Conform Anexa 1. Caiet de Sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Globu Sergiu
Contact phone
068211766
Purchase data
Date created
14 Sep 2022, 14:21
Date modified
16 Sep 2022, 12:23
Achizitii.md ID
21063674
CPV
72300000-8 - Servicii de înlocuire de date
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
14.09.22 14:21
anexa 1. caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
16.09.22 12:23
Servicii de implementare și dezvoltare a platformei de procesare a fluxurilor de informațiii, documente și corespondenței
Date:
14 Sep 2022, 23:41
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
anexati va rog caietul de sarcini
Answer (15 Sep 2022, 19:38):
Bună ziua. Mulțumesc de observație. Caietul de sarcini este anexat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.