Select the type of procedure
Commercial procurement
21063669
1
Enquiry period
with
14.09.2022 14:24
to 19.09.2022 08:00
to 19.09.2022 08:00
2
Bidding period
with
19.09.2022 08:00
to 26.09.2022 08:00
to 26.09.2022 08:00
3
Auction
27.09.2022 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
218 263,81 MDL
Period of clarifications:
14 Sep 2022, 14:24 - 19 Sep 2022, 8:00
Submission of proposals:
19 Sep 2022, 8:00 - 26 Sep 2022, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare).
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Sep 2022, 14:24
Date modified
16 Sep 2022, 16:26
Achizitii.md ID
21063669
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.pdf
documentatia standard.pdf
Technical Specifications
documentația standard
14.09.22 14:24
anunț de participare responsabil tehnic.docx
Documents history
-
anunț de participare responsabil tehnic.docx
ID: 8567cde5-27db-48c9-8fe6-605ffffabe0f
tenderNotice
-
anunț de participare responsabil tehnic.docx
ID: 8567cde5-27db-48c9-8fe6-605ffffabe0f
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
16.09.22 16:26
caietul de sarcini.pdf
caietul de sarcini.pdf
Documents history
-
caietul de sarcini.pdf
caietul de sarcini.pdf
ID: 919750ba-c7dc-445c-9af8-39e42967ce91
Eligibility Criteria
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 919750ba-c7dc-445c-9af8-39e42967ce91
Eligibility Criteria
Eligibility Criteria
caiet de sarcini
16.09.22 16:26
caiet de sarcini.docx
Documents history
-
caiet de sarcini.docx
ID: 9c276d06-47ce-45fa-a84f-0fa9b9f086c8
Eligibility Criteria
-
caiet de sarcini.docx
ID: 9c276d06-47ce-45fa-a84f-0fa9b9f086c8
Eligibility Criteria
Eligibility Criteria
caiet de sarcini
16.09.22 16:26
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: c907d4c6-39f6-482b-871c-dfbe6fa3c0aa
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: c907d4c6-39f6-482b-871c-dfbe6fa3c0aa
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
16.09.22 16:26
Date:
15 Sep 2022, 18:57
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
1. Stimata autoritate contractanta, codul CPV 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe nu corespunde cu Codul CPV din anuntul de participare. documentatia solicitata din anunt se atribuie la lucrari, dar nu la servicii. rugam respectuos actualizarea anuntului de participare in care sa fie stipulare documentele solicitate pentru servicii de supraveghere tehnica a obiectivului.
2. Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard: 7 luni; Valabilitatea contractului este insa pina la 31.12.2025. Cum se vor contracta aceste 7 luni in perioada de 3 ani? pe etape? va rugam sa clarificati si acest subiect
Answer (16 Sep 2022, 16:33):
Cu referire la codul CPV 71200000-0 –- Servicii de arhitectură şi servicii conexe, este un cod CPV general care cuprinde și codul CPV 71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii. La publicarea procedurii de achizitie, platforma https://achizitii.md nu a permis atribuirea CPV inclus în documentația de atribuire (CPV -71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii), Ca urmare a fost aplicat CPV general - Servicii de arhitectură şi servicii conexe.
Cu privire la Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard termenul de execucție constituie 7 luni, pentru anul 2022 , au fost planificati 5 000 000,00 lei pentru realizarea obiectivului dat inclusiv , pentru contractul de antrepriza , contractul privind achizitionarea serviciilor de responsabil tehnic și achizitionarea serviciilor de efectuare a controlului de autor la obiectul . HG nr.1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, prevede ca Planul se modifică ori se completează dacă apar modificări în buget şi, respectiv, sînt identificate noi resurse financiare. În cazul cind vor fi identificate susre financiare suplimentare, iar lucrarile/serviciile vor fi exeutate/prestate, se va modifica planul de achizitii si vor fi rederectionati banii pentru achitarea lucrarilor executate / serviciile prestate la obiectivul dat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK