Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.09.2022 11:55
to 28.09.2022 16:00
to 28.09.2022 16:00
2
Bidding period
with
28.09.2022 16:00
to 03.10.2022 16:00
to 03.10.2022 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 871 220 MDL
Period of clarifications:
9 Sep 2022, 11:55 - 28 Sep 2022, 16:00
Submission of proposals:
28 Sep 2022, 16:00 - 3 Oct 2022, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3627, MOLDOVA, Ungheni, locality, -
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Sep 2022, 11:24
Date modified
14 Sep 2022, 11:43
Achizitii.md ID
21063254
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
9 Sep 2022, 12:18
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Garantie bancara se cere sau nu, si daca da care este cuantumul ?
Answer (10 Sep 2022, 10:13):
Garantia pentru oferta 2% si garantia de buna execute a contractului 5%
Anuntul de participare in cel mai scurt timp va fi actualizat
Date:
9 Sep 2022, 12:24
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Modificati va rog anuntul de participare conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021
Answer (10 Sep 2022, 08:44):
Anuntul a fost complectat conform anexei 2 din documentatia standart ord.69 din 07.05.2021
Date:
9 Sep 2022, 12:37
Question's name:
DUAE
Question:
Care este autoritatea contractanta si codul fiscal a l acesteea, Garantia bancara cate procente?
Answer (10 Sep 2022, 10:17):
Autoritatea contractanta Primaria comunei Buciumeni r.Ungheni cod fiscal 1007601003622, garantia pentru oferta 2% si garantia de buna executie a contractului 5%, termenul de garantie a lucrarilor 5 ani
Date:
10 Sep 2022, 11:13
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (11 Sep 2022, 11:10):
Rechizitele bancare le pezentăm in cel mai scurt timp după deschiderea liniei bugetare.
Vă multumim pentru ințelegere
Date:
10 Sep 2022, 11:17
Question's name:
Cerinte de calificare.
Question:
Buna ziua! La prezenta procedura ati publicat documentatia standard aprobata prin ORDINUL Nr. 69 din 07-05-2021, iar in anuntul de participare solicitati documentatie conform documentatiei srandard aprobata prin Ordinul 176 din 05.10.2018. Va rugam respectuos sa modificati anuntul si documentatia solicitata conform documentatiei standard publicata, va multumim!!!
Answer (11 Sep 2022, 11:13):
Anuntul de participare, precum si documentatia solicitata a fost perfectata conform documentatiei standart si va fi actualizat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK