1
Enquiry period
with 06.09.2022 16:13
to 19.09.2022 10:00
2
Bidding period
with 19.09.2022 10:00
to 30.09.2022 10:00
3
Auction
with 03.10.2022 15:00
to 03.10.2022 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 000 000 MDL
Period of clarifications: 6 Sep 2022, 16:13 - 19 Sep 2022, 10:00
Submission of proposals: 19 Sep 2022, 10:00 - 30 Sep 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerințelor din anexă

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandru Botan
Contact phone
022259648
Purchase data
Date created
6 Sep 2022, 16:13
Date modified
7 Sep 2022, 10:38
Achizitii.md ID
21062958
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anexa servicii.pdf anexa servicii.pdf
Bidding Documents
-
6.09.22 16:13
duae_ro_actualizat.doc
Bidding Documents
-
6.09.22 16:13
doc standard reparatie camere termo.docx
Bidding Documents
-
6.09.22 16:13
Servicii de reparație a camerelor termo
Date:
7 Sep 2022, 10:38
Question's name:
Clarificari
Question:
In documentație NU este trecut modelul sau producătorul camerelor. Rog să ne dați o clarificare. Suplimentar solicitam un sait survey la locațiile unde este amplasat echipamentul pentru stabilirea defecțiunilor tehnice.
Answer (8 Sep 2022, 11:18):
model FLIR, Ranger HRC-S, P/N 614 005 703 / 22A. Pentru informație referitor la sait survey la locații contactați vă rog la 079-335-394.
Date:
12 Sep 2022, 16:24
Question's name:
precizari
Question:
1) Avand in vedere termenul scurt pentru prestarea serviciilor va adresam rugamintea de a fi de acord ca serviciile de reparatie a camerelor termo sa fie realizate prin inlocuirea sau repararea sistemului de racire respectiv inlocuirea sau repararea sistemului de rotire. 2) Va adresam rugamintea de a preciza modelul și P/N sistemelor de racire cu care sunt echipate camerele cu termoviziune? 3) Va adresam rugamintea de a preciza modelul și P/N sistemelor de rotire cu care sunt echipate camerele cu termoviziune?
Answer (13 Sep 2022, 15:27):
1. In cazul ca va fi asigurata o garantie de minim 7000 ore de functionare este acceptata si reparatia componentelor. 2-3. Pentru detalii ce tine de Part Number-ul detaliilor, solicitam sa contactati responsabilul tehnic la numarul de telefon 079-335-394.
Servicii de reparație a camerelor termo
Date:
14 Sep 2022, 08:34
Question's name:
Defectele mentionate in descriere necesita testarea intregului sistem existent, nu doar a camerelor termo
Question:
1. Rog sa ne spuneti daca doar camere thermare sunt necesare a fi reparate, testate si puse in functiune, sau este necesar ca dupa repararea camerelor sa fie testat intreg sistemul din care fac parte camerele thermale, pentru a fi livrat ca sistem intreg functional? 2 Daca este necesara testarea intregului sistem pentru asigurarea functionarii stabile, solicitam sa fie incluse in caiet de sarcini si denumirea sistemului existent cu descrierea partilor componente, pentru a face calculele necesare si a oferi o solutie optima pentru D-stra. Multumim.
Answer (14 Sep 2022, 15:34):
Conform cerințelor, sunt solicitate servicii de reparație a întregului sistem de termoviziune MS-DC-275/129D. Pentru detalii, solicitam sa contactați responsabilul tehnic la numărul de telefon 079-335-394.
Servicii de reparație a camerelor termo
Date:
14 Sep 2022, 15:42
Question's name:
Autorizare de la producator pentru intreg sistem de termoviziune MS-DC-275/129D
Question:
Rog sa ne confirmati daca este obligatoriu ca pentru intreg sistemul pentru care se solicita servicii de mentenanata si reparatie este necesara autorizarea de la producator care sa demonstreze si sa asigure calitatea de partener autorizat pentru sistem de termoviziune MS-DC-275/129D.
Answer (14 Sep 2022, 16:41):
toate cerințele sunt descrise in documentația de atribuire
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.