1
Enquiry period
with 05.09.2022 16:12
to 21.09.2022 15:01
2
Bidding period
with 21.09.2022 15:01
to 28.09.2022 06:31
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 462 887,18 MDL
Period of clarifications: 5 Sep 2022, 16:12 - 21 Sep 2022, 15:01
Submission of proposals: 21 Sep 2022, 15:01 - 28 Sep 2022, 6:31

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Renovarea rețelei de iluminat public din satul Carahasani, r-nul. Ștefan Vodă.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4214, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Carahasani, str.Alexandru cel Bun
Web site
---
The contact person
Full name
Oleg Ciobanu
Contact phone
024242236
Purchase data
Date created
5 Sep 2022, 16:12
Date modified
19 Sep 2022, 15:01
Achizitii.md ID
21062865
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae primăria carahasani.doc
Bidding Documents
-
5.09.22 16:12
documentația standart.docx
Bidding Documents
-
5.09.22 16:12
caiet de sarcini nr.2.signed.pdf caiet de sarcini nr.2.signed.pdf
Bidding Documents
-
7.09.22 14:17
caiet de sarcini specificații tehnice.pdf caiet de sarcini specificații tehnice.pdf
Bidding Documents
-
7.09.22 14:59
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
19.09.22 15:01
Date:
6 Sep 2022, 08:47
Question's name:
Proiectul de executie
Question:
Plasati proiectuld e exeutie
Answer (7 Sep 2022, 15:12):
Pentru a face cunoștință cu Proiectul de Execuție, vă puteți adresa la sediul Primăriei Carahasani.
Date:
6 Sep 2022, 08:48
Question's name:
Ce cerinte fata de corpuri
Question:
Ce cerinte fata de corpuri de iluminat sunt. Aveti in deviz indicat un producator (ilegal), rugam sa oferiti detalii despre cerinte.
Answer (7 Sep 2022, 16:07):
La cerințele d-voastră în privința corpurilor de iluminat s-a modificat caietul de sarcini, unde este indicat producător ilegal s-a modificat : s-au echivalent . S-a plasat adăugător încă un caiet de sarcini cu specificații tehnice.
Date:
12 Sep 2022, 15:59
Question's name:
Termen valabilitate contract
Question:
Modificati Va rog termenul de valabilitate a contractului, deoarece conform calcului calendaristic din 1.10.2022 pina la 23.06.2022 nicidecum nu sunt 10 luni
Answer (13 Sep 2022, 15:18):
S-a modificat termenul de valabilitate a contractului pînă 30.12.2023.
Date:
12 Sep 2022, 16:02
Question's name:
Experienta similara
Question:
Pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs prevede că pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); SAU 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare la pct.16, subpct. 8 și 9. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări Respectiv, solicitam de a racorda cerintele anuntului de participare la documentația standard aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor
Answer (14 Sep 2022, 11:58):
La întrebarea d-voastră,grupul de lucru a decis să ne prezentați una din anexele nr.12 sau nr.13 solicitate.
Date:
12 Sep 2022, 16:07
Question's name:
Cerinte de calificare
Question:
Nu ati confundat nimic la cerinta de la pct. 16, subpct. 15 - Declaratia privind garantia de buna executie a lucrarilor, iar la modul de indeplinire ati indicat - Declaratia pe propria raspundere privind garantia lucrarilor minim 12 luni. Aceste doua garantie sunt totalmente diferite, nu au nimic comun, au scopuri diferite. Modificati Va rog cerinta
Answer (13 Sep 2022, 15:22):
S-a modificat cerința de la pct.16, subcont.15 .
Date:
12 Sep 2022, 16:09
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Se aplica garantia pentru oferta ? Daca se aplica indicati Va rog cuantumul si modalitatea de constituire ?
Answer (13 Sep 2022, 15:26):
Garanția pentru ofertă, cuantumul 2%
Date:
12 Sep 2022, 16:10
Question's name:
garantia de buna executie a contractului
Question:
Se aplica garantia de buna executie a contractului? Daca se aplica indicati Va rog cuantumul si modalitatea de constituire ?
Answer (13 Sep 2022, 15:38):
Garanția de bună execuție a contractului, cuantumul 5%,s-a modificat în anuț.
Date:
12 Sep 2022, 16:11
Question's name:
Termen de achitare
Question:
In ce termen va fi efectuata achitarea lucrarilor executate?
Answer (13 Sep 2022, 11:04):
Achitarea lucrărilor executate se vor efectua în baza facturilor și proceselor verbale.
Date:
17 Sep 2022, 12:58
Question's name:
Experienta similara
Question:
Ce tine de intrebarea de mai sus cu privire la experienta similara, faceti Va rog modificarile corespunzatoare si in Anuntul de participare
Answer (19 Sep 2022, 15:17):
Ce ține de experiența similară am raspuns mai sus ne puteți prezenta anexa nr.12 sau nr.13 chiar am vorbit cu un reprezentant de la achiziții și doamna ne-a spus că nu este nevoie de modificat anunțul.
Date:
17 Sep 2022, 13:16
Question's name:
Cerinta nr. 13
Question:
Ceva nu este clar - conform Documentatiei standard aprobata prin OMF69/2021, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz) pe care il intocmeste autoritatea contractanta, iar ca parte a propunerii tehnice pe care urmeaza sa o prezinte ofertantul sunt devizele locale forma 3, 5,7. Dumneavostra, la cerinta nr. 13 solicitati ca ofertantul sa prezinte si caietul de sarcini si devizele, mai mult ca atit faceti referinta la Anexa nr. 23 care reprezinta insusi formularul de deviz nr. 1 ????????????? Modificati Va rog cerinta
Answer (19 Sep 2022, 15:08):
Cerința nr.13 e modificată, d-voastră ne prezentați numai devizele locale formularul 3,5,7 cu specificația parametrilor tehnici solicitați.
Date:
17 Sep 2022, 13:23
Question's name:
Cerinta nr. 15
Question:
Ce informatie trebuie sa contina Declaratia privind garantia de buna executie a lucrarilor, deoarece dupa cum se cunoaste garantia de buna executie se prezinta la semnarea contractului ?
Answer (19 Sep 2022, 14:36):
Declarația privind garanția de buna execuție a lucrărilor trebuie să conțină informația, precum că ofertantul își asumă pe propria răspundere ,termenul de garanție a lucrărilor executate și a materialelor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.