Select the type of procedure
Commercial procurement
21062653
1
Enquiry period
with
01.09.2022 16:46
to 15.09.2022 16:33
to 15.09.2022 16:33
2
Bidding period
with
15.09.2022 16:33
to 21.09.2022 16:33
to 21.09.2022 16:33
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 655 321 MDL
Period of clarifications:
1 Sep 2022, 16:46 - 15 Sep 2022, 16:33
Submission of proposals:
15 Sep 2022, 16:33 - 21 Sep 2022, 16:33
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Sep 2022, 16:46
Date modified
13 Sep 2022, 16:33
Achizitii.md ID
21062653
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari.docx
Documents history
-
ds_lucrari.docx
ID: 348c136d-a301-4c5e-8e1e-ea87ae0ea872
Bidding Documents
-
ds_lucrari.docx
ID: 348c136d-a301-4c5e-8e1e-ea87ae0ea872
Bidding Documents
-
ds_lucrari.docx
ID: 348c136d-a301-4c5e-8e1e-ea87ae0ea872
Bidding Documents
Bidding Documents
-documentatia standard
13.09.22 16:33
caiet de sarcini.docx
Documents history
-
caiet de sarcini.docx
ID: f9e541ab-12b8-4d76-8821-2ff4c4bde975
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.docx
ID: f9e541ab-12b8-4d76-8821-2ff4c4bde975
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.docx
ID: f9e541ab-12b8-4d76-8821-2ff4c4bde975
Bidding Documents
Bidding Documents
-caiet de sarcini
13.09.22 16:33
Date:
2 Sep 2022, 08:29
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (2 Sep 2022, 12:20):
Buna ziua! Vedeti , va rog, rechizitele in anutul de participare p. 40. Multumim. O zi reusita!
Date:
2 Sep 2022, 09:57
Question's name:
castigator
Question:
Опять выиграет hiperteh ?
Answer (2 Sep 2022, 13:06):
Buna ziua! Stimate operator economic, în conformitate cu cadrul legal - Legea 131/2015 si anume - Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici. (3) Autoritatea contractantă evaluează datele de calificare ale operatorului economic conform modului și criteriilor expuse în documentația de atribuire. 4) În cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către ofertant/candidat sânt incomplete sau eronate, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului în cauză să suplimenteze, să clarifice sau să completeze informațiile sau documentele corespunzătoare, respectând principiul transparenței și cel al tratamentului egal. (10) Criteriile de calificare şi selecţie specificate în anunțul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia de atribuire.
Articolul 69. Examinarea, evaluarea şi compararea ofertelor. (2) Autoritatea contractantă stabilește oferta/ofertele câștigătoare aplicând criteriul de atribuire și factorii de evaluare prevăzuți în documentația de atribuire.
(3) La etapa examinării, evaluării şi comparării ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertantului doar explicații scrise asupra ofertei sale, dacă informațiile și documentele prezentate sânt incomplete, sau, după caz, documentele justificative aferente DUAE.
Articolul 70. Oferta anormal de scăzută. (2) În cazul achiziţiei publice de lucrări, o ofertă prezintă un preţ semnificativ mai scăzut în comparaţie cu ofertele altor ofertanţi sau în raport cu lucrările ce urmează a fi executate dacă preţul ofertat reprezintă mai puţin de 85% din valoarea lucrărilor, calculată de autoritatea contractantă în modul stabilit. (3) Autoritatea contractantă este obligată să asigure operatorului economic posibilitatea de justificare a preţului anormal de scăzut. În cazul unei oferte care are un preţ aparent anormal de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi furnizat, executat sau prestat, autoritatea contractantă are obligaţia de a solicita ofertantului, în scris şi înainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii şi precizări pe care le consideră semnificative cu privire la ofertă, precum şi de a verifica răspunsurile care justifică preţul respectiv.
Articolul 74. Contractul de achiziţii publice: (1) Contractul de achiziţii publice se încheie conform procedurilor de achiziţie publică prevăzute de prezenta lege, pentru întreaga sumă atribuită unei achiziţii pe an, în temeiul planului de achiziţie și în limita alocațiilor aprobate.
(2) Înştiinţarea ofertantului câștigător şi încheierea contractului de achiziţii publice se efectuează în conformitate cu art. 31.
Articolul 82. Dreptul la contestare: (1) Orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta lege.
(2) În sensul prevederilor alin. (1), prin act al autorităţii contractante se înţelege orice act administrativ, orice altă acţiune sau inacţiune care produce sau poate produce efecte juridice în legătură cu procedura de achiziţie publică.
În conformitate cu anunțul de participare p. 23.Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: corespunderea cernitelor stipulate in caietul de sarcini si cel mai mic preț. Datorită faptului ca procedura este plasta pe platforma prin sistemul SIA RSAP, aveți posibilitate sa vedeți informația prezentat de toți participanții la procedura si de a evalua operatorul economic cu prețul prezentat in cadrul procedurii. Suntem grupul de lucru care respecta intru totul cadrul legal si toate masurile si acțiunile întreprinse sunt doar cerințelor stipulată de prezenta lege. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim o zi reușită și cu doamne ajuta.
Date:
12 Sep 2022, 16:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
La poz. 144 din caietul de sarcini, scrie ca materialul existent, includem doar manopera?
Answer (13 Sep 2022, 09:10):
Buna dimineata! In pozitia 144 din caietul de sarcini este necesar de inclus doar manopera!. Multumim. O zi reusita!
Date:
13 Sep 2022, 08:34
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 81 din caietul de sarcini, ce diametru are teava 20 sau 25?
Answer (13 Sep 2022, 09:11):
Buna dimineata! Pozitia 81 din caietul de sarcini, se solicita teava cu diametrul de 20!. Multumim. O zi resuita!
Date:
13 Sep 2022, 15:39
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua. În poziția nr.115 este dată instalarea automatelor în dulap - 85 buc. Dar pozițiile 116,117,118 în sumă sunt doar 75 de automate. La fel În poziția 119 este dată montarea la corpuri de iluminat 40 de bucăți. Dar pozițiile 120,121,122,123 - în sumă sunt 104 corpuri de iluminat. Este greșeală tehnică .? Vă rog faceți corectările necesare în poziția nr. 115 și poziția nr. 119.(Cantitatea) Mulțumim.
Answer (13 Sep 2022, 16:14):
Buna ziua! In pozitia 115 automate cifra corecta 75 buc si pozitia 119, cifra corecta 104 buc, da este o gresala tehnica, multumim pentru intelegere si o seara frumoasa!
Date:
13 Sep 2022, 16:28
Question's name:
Caiet de sarcini.
Question:
Bună ziua. La poziția nr. 119 ar fi corect unitatea de măsură (100buc) , iar cantitatea lucrării la poziția dată 1,04. Mulțumim.
Answer (13 Sep 2022, 16:31):
Buna ziua! Corectat! Multumim. O seara!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK