1
Enquiry period
with 30.08.2022 17:07
to 09.09.2022 17:00
2
Bidding period
with 09.09.2022 17:00
to 14.09.2022 17:00
3
Auction
with 15.09.2022 15:00
to 15.09.2022 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 850 000 MDL
Period of clarifications: 30 Aug 2022, 17:07 - 9 Sep 2022, 17:00
Submission of proposals: 9 Sep 2022, 17:00 - 14 Sep 2022, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
The contact person
Full name
Vladislav Balaban
Contact phone
024124135
Purchase data
Date created
30 Aug 2022, 17:07
Date modified
1 Sep 2022, 15:48
Achizitii.md ID
21062563
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-DUAE
30.08.22 17:07
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-Documentația standar
30.08.22 17:07
Date:
1 Sep 2022, 15:48
Question's name:
Intrebare
Question:
Buna ziua, de ce optati pentru licitatie electronica cu scaderea pretului la lucrari de milioane?
Answer (3 Sep 2022, 10:55):
Conform prevvererolor Legii 131/2015 licitație elecronică reprezintă „proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi/sau a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare”, ceea ce implică o concurență între oferte, iar criteriul pentru stabilirea ofertei câștigătoare este „cel mai mic preț” respectiv se optează și pentru licitație electronică.
Date:
2 Sep 2022, 13:11
Question's name:
Termenul
Question:
Buna, care este termenul de executare a lucrarilor?
Answer (3 Sep 2022, 10:43):
termenul este de 1 luni
Date:
2 Sep 2022, 13:19
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Conform prevederilor art. 153 al HG 638/20 Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări: 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. De ce limitati optiunile operatorilor economici la un singur mod de prezentare a garantiei? Modificati va rog anuntul cu toate posibilitatile conform legii.
Answer (3 Sep 2022, 10:50):
Buna ziua, suntem deacord că legislația prevede mai multe forme de garanție, dar este menționat în art. 153 „dacă părțile agrează” respectiv, Primăria orașului Cimișlia este o instituție bugetară care din punct de vedere financiar este deservită de către „Trezorăria de stat” astfel, neam condus de prevederile alin. (3) a aceluiași articol
Date:
3 Sep 2022, 20:39
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Si de ce aveti nevoie atunci de banii nostri pe contul Dvs daca totusi sunteti o institutie bugetara si optati pentru o licitatie corecta si transparenta? Nu vi se pare cam absurd sa limitati optiunile posibile conform legii?
Answer (9 Sep 2022, 13:45):
Primăria orașului Cimișlia nu are nevoie de banii operatorului economic, dar ganția de bună execuție se solicită din considerentul că unii operatori economici nu sunt de bună credință și nu își satisfac obligațiunile contractuale, astfel, Primăria acționează în strictă conformitate cu legislația în vigoare
Date:
3 Sep 2022, 20:39
Question's name:
Intrebare
Question:
Aveti alocata toata suma pentru anul 2022?
Answer (9 Sep 2022, 13:46):
Primăria orașului Cimișlia, dispune de mijloacele financiare pentru obiectul achiziției lansat
Date:
9 Sep 2022, 11:39
Question's name:
Intrebare
Question:
Buna ziua, va aducem la cunostinta conform art.35 legea 131 privind AP, pct. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In caz contrar sunteti nevoieti sa extindeti perioada de depunere a ofertelor. Va multumim de intelegere.
Answer (9 Sep 2022, 13:48):
Mult simate operator economic, Vă mulțumim pentru recomandările oferite
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.