Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
29.08.2022 16:38
to 08.09.2022 10:00
to 08.09.2022 10:00
2
Bidding period
with
08.09.2022 10:00
to 20.09.2022 10:00
to 20.09.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 839 375 MDL
Period of clarifications:
29 Aug 2022, 16:38 - 8 Sep 2022, 10:00
Submission of proposals:
8 Sep 2022, 10:00 - 20 Sep 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Mobilier pentru instituțiile subordonate
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Aug 2022, 16:38
Date modified
4 Sep 2022, 13:47
Achizitii.md ID
21062470
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
4 Sep 2022, 13:47
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Punctul 14, subpunctul 16 „Mostră”.
La solicitarea autoritații contractante, agentul economic vor prezenta mostre în 24 ore, să ofere posibilitatea membrilor grupului de lucru să examineze bunurile oferite în vederea verificarii corespunderii specific tehnice solicitate.
Rugăm mult să ne spune-ți, monstrele de materiale v-or trebui prezentate, sau mobilierul gata instalat?
Și asta se face inainte de incheierea contractului, sau după?
Answer (5 Sep 2022, 08:02):
Înainte de încheierea contractului, în procesul evaluării, la solicitarea autorității contractante, agentul economic v-a prezenta mostre de materiale din care v-a fi executat mobilierul.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK