Select the type of procedure
Commercial procurement
21062409
1
Enquiry period
with
29.08.2022 08:06
to 08.09.2022 08:00
to 08.09.2022 08:00
2
Bidding period
with
08.09.2022 08:00
to 22.09.2022 08:00
to 22.09.2022 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 714 164 MDL
Period of clarifications:
29 Aug 2022, 8:06 - 8 Sep 2022, 8:00
Submission of proposals:
8 Sep 2022, 8:00 - 22 Sep 2022, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția apeductului (II brașament) spre comuna Tohatin din stația de pompare Tohatin pînă la strada Sf. Vineri (Biserica)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Aug 2022, 8:06
Date modified
30 Aug 2022, 10:01
Achizitii.md ID
21062409
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari.docx
Documents history
-
ds_lucrari.docx
ID: 39ec3707-5fa9-48ad-acf2-44000574f3f3
Bidding Documents
-
ds_lucrari.docx
ID: 39ec3707-5fa9-48ad-acf2-44000574f3f3
Bidding Documents
Bidding Documents
-
30.08.22 10:01
ds_lucrari.signed.pdf
ds_lucrari.signed.pdf
Documents history
-
ds_lucrari.signed.pdf
ds_lucrari.signed.pdf
ID: 494f655c-6cd9-4fce-a3ff-ecd715f6df0a
Bidding Documents
-
ds_lucrari.signed.pdf
ds_lucrari.signed.pdf
ID: 494f655c-6cd9-4fce-a3ff-ecd715f6df0a
Bidding Documents
Bidding Documents
-
30.08.22 10:01
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
ID: 7c95b399-201f-46cd-aa3f-339a2d6d8771
tenderNotice
-
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
ID: 7c95b399-201f-46cd-aa3f-339a2d6d8771
tenderNotice
tenderNotice
-
30.08.22 10:01
Date:
29 Aug 2022, 14:23
Question's name:
anuntul de participare
Question:
19. Garanția de bună execuție a contractului, după caz scrisoare de garanție bancară, cuantumul
5% din valoarea totală cu TVA a contractului de achiziții publice.
Va atentionam ca scrisorile de garantie bancara la formarea garantiei de buna executie nu sunt admise. HG 638 PCT. 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractate.
Deci cerem modificarea cu includerea unei cerinte mai putin restrictive si impovaratoare pentru ofertanti/
Answer (29 Aug 2022, 14:51):
Conform art. 68 alin (9) al Legii 131/2015 autoritatea contractantă este obligata sa indice în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului, si alin (12) al aceluias articol cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Pentru aceste lucrări autoritatea contractanta solicita garanția de bună execuție în cuantum de 5% sub formă de scrisoare de garanție bancară, fapt despre care a indicat în anunțil de participare si în documentatia standard aprobată prin MF nr. 69 din 07.05.2021 și a respectat prevederile Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice
Date:
30 Aug 2022, 08:41
Question's name:
Vizita in teritoriu
Question:
De ce anume in perioada de clarificari, nu putem sa facem vizita in teritoriu in perioada de depunere a ofertelor?
Answer (30 Aug 2022, 09:38):
Bună dimineața! Vizita nu este obligatorie,astăzi se va modifica documentatia
Date:
6 Sep 2022, 22:46
Question's name:
Anuntul
Question:
Hg 638 pct.153 nu prevede garantie de buna excutie că garantie bancara cerem sa va confirmați
153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractate.
Answer (7 Sep 2022, 17:00):
Conform art. 68 alin (9) al Legii 131/2015 autoritatea contractantă este obligata sa indice în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului, si alin (12) al aceluias articol cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Pentru aceste lucrări autoritatea contractanta solicita garanția de bună execuție în cuantum de 5% sub formă de scrisoare de garanție bancară, fapt despre care a indicat în anunțil de participare si în documentatia standard aprobată prin MF nr. 69 din 07.05.2021 și a respectat prevederile Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK