Select the type of procedure
Commercial procurement
21062311
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
3 294 910 MDL
Period of clarifications:
26 Aug 2022, 9:41 - 5 Sep 2022, 11:00
Submission of proposals:
5 Sep 2022, 11:00 - 25 Sep 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Lucrări de reparații generale și renovare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire
Date of cancellation
28 Sep 2022, 8:14
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
7728, MOLDOVA, Ialoveni, s.Răzeni, str. Stefan cel Mare 62
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Aug 2022, 9:41
Date modified
28 Sep 2022, 8:14
Achizitii.md ID
21062311
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație generală și renovare a Primăriei comunei Răzeni raionul Ialoveni
Budget: 3294910.0 MDL
Cancelled
Date:
2 Sep 2022, 09:10
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (2 Sep 2022, 15:27):
Scrisoare de garanție bancară, emisă de o bancă comercială - 1 % din valoarea estimativă, stabilită conform anexei nr.9 din documentația de atribuire,
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK