Select the type of procedure
Commercial procurement
21061870
1
Enquiry period
with
18.08.2022 10:54
to 29.08.2022 09:30
to 29.08.2022 09:30
2
Bidding period
with
29.08.2022 09:30
to 08.09.2022 10:00
to 08.09.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 069 541 MDL
Period of clarifications:
18 Aug 2022, 10:54 - 29 Aug 2022, 9:30
Submission of proposals:
29 Aug 2022, 9:30 - 8 Sep 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Set: dulap p/u copii cu bancă;
Dulapuri pentru haine;
Mese pentru profesori cu colțuri rotungite;
Bănci reglabile cu colțuri rotungite p/u elevi / scaun reglabil;
Set: mesa p/u copii reglabilă cu scaune reglabile cu picioare metal;
Paturi p/u copii cu spetează rontungită;
Set bucătărie;
Tablă școlară magnetică;
Cușetă medicală.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Aug 2022, 10:54
Date modified
23 Aug 2022, 14:40
Achizitii.md ID
21061870
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 3 - Dulap p/u materiale didactice cu uși
Budget: 43833.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Bănci reglabile cu colțuri rotungite p/u elevi cu 1 loc/ scaun reglabil, Bănci reglabile cu colțuri rotungite p/u elevi cu 2 locuri / scaune reglabile
Budget: 335000.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Set: mesa p/u copii reglabilă cu 4 locuri / scaune reglabile cu picioare metal, Set: mesa p/u copii reglabilă cu 6 locuri / scaune reglabile
Budget: 171667.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Paturi p/u copii cu spetează rontungită (fără saltea), Paturi în 3 nivele (fără saltea)
Budget: 131250.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae (6).doc
Bidding Documents
-FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.08.22 10:54
anunț de participare.semnat (8).pdf
anunț de participare.semnat (8).pdf
Bidding Documents
-ANUNȚ DE PARTICIPARE INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE
18.08.22 10:54
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Bidding Documents
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri
18.08.22 10:54
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
18.08.22 10:54
Date:
23 Aug 2022, 14:40
Question's name:
documente
Question:
Bună ziua! Spuneți-ne Vă rog, dacă OE nu are subcontractanti, Terţi susţinători financiari, oricum acesta va completa, semna și depune electronic prin intermediul SIA RSAP, Anexele 15-20 - Obligatoriu, așa cum este menționat în anunțul de participare? Mulțumim.
Answer (23 Aug 2022, 14:45):
buna ziua, anexele 15-20 se vor indeplini obligatoriu în conformitatea cu anuntul de participare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK