Select the type of procedure
Commercial procurement
21061820
1
Enquiry period
with
17.08.2022 15:00
to 29.08.2022 10:00
to 29.08.2022 10:00
2
Bidding period
with
29.08.2022 10:00
to 02.09.2022 10:00
to 02.09.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
665 710 MDL
Period of clarifications:
17 Aug 2022, 15:00 - 29 Aug 2022, 10:00
Submission of proposals:
29 Aug 2022, 10:00 - 2 Sep 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de instalare a panourilor fotovoltaice la sediul Inspectoratului de Poliției Criuleni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Aug 2022, 15:00
Date modified
19 Aug 2022, 10:13
Achizitii.md ID
21061820
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de instalare a panourilor fotovoltaice la sediul Inspectoratului de Poliției Criuleni
Budget: 665710.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare ip criuleni.pdf
anunț de participare ip criuleni.pdf
Bidding Documents
-
17.08.22 15:00
Date:
19 Aug 2022, 10:13
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua! Plasati va rog proiectul .
Answer (19 Aug 2022, 10:42):
Proiectul poate fi examinat la sediul Inspectoratului General al Poliției. mun.Chișinău, str.Tiraspol 11/1
Date:
23 Aug 2022, 23:04
Question's name:
Termen achitare
Question:
Care va fi termenul de achitare a lucrărilor?
Answer (24 Aug 2022, 07:45):
În decurs a 30 de zile din data prezentării facturii fiscale (e-factura).
Date:
23 Aug 2022, 23:06
Question's name:
Garanție de buna execuție
Question:
Se va accepta prezentarea garanției pentru buna execuție a contratului sub formă de rețineri successive din facturile parțiale pentru situațiile de lucrări, până la atingerea unui procent de 5 % din valoarea contractului.
Answer (24 Aug 2022, 07:58):
Garanția de bună execuție va fi constituită în conformitate cu condițiile din anunțul de participare pct.18 și va constitui 10% din valoare contractului atribuit. Respectiv formele acceptate sunt : a. scrisoarea de garanție bancară eliberată de o bancă comercială, b. transfer la contul autorității contractante
Date:
26 Aug 2022, 16:13
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini - poz.28 si 29 se dubleaza
Answer (28 Aug 2022, 23:41):
Sunt pozitii separate
Date:
26 Aug 2022, 16:33
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini - poz. Aplicarea inscriptiilor - unde sunt incluse aceste inscriptii ca material ?
Answer (28 Aug 2022, 23:40):
Examinati catalogul de preturi
Date:
26 Aug 2022, 17:30
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini - poz.2 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C63A/30mA la montare, dar utilaj poz.35 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C63A/30mA. Unde este corect ?
Answer (28 Aug 2022, 23:38):
Ati mentionat pozitii identice
Date:
26 Aug 2022, 17:31
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini - poz.2 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C63A/30mA la montare, dar utilaj poz.35 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C50A/30mA. Unde este corect ?
Answer (28 Aug 2022, 23:38):
Intrebearea se repeta
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK