Status Cancelled
Estimated value without VAT 2 777 179,71 MDL
Period of clarifications: 16 Aug 2022, 16:51 - 26 Aug 2022, 16:00
Submission of proposals: 26 Aug 2022, 16:00 - 7 Sep 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de alimentare cu energie electrică

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Omisiuni in caietul de sarcini (devize).
Date of cancellation
25 Aug 2022, 14:28
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
16 Aug 2022, 16:51
Date modified
25 Aug 2022, 14:28
Achizitii.md ID
21061726
CPV
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
16 Aug 2022, 17:34
Question's name:
proiect
Question:
Buna ziua aveti proiecte de executie pe aceste lucrari? Publicati va rog.
Answer (17 Aug 2022, 10:59):
Buna ziua, proiectele de executie au fost atasate la procedura. Urmariti modificarile.
Date:
24 Aug 2022, 13:29
Question's name:
Solicitari clarificare caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. In schema topografica unde sunt indicate traseele de cabluri subterane se vede clar ca ele sunt intersectate de zone cu retele existente de comunicare (gaz, apa, canalizare, etc.). Conform normativelor in constructii si securitatii executarii lucrarilor, in aceste zone este necesara executarea sapaturilor manuale. Conform caietului de sarcini, observam ca nu ati introdus pozitii care indica numarul de intersectii si volumul de lucrari necesar de sapaturi manuale, sunt indicate doar cele mecanizate. Va rugam sa analizati acest moment si sa reveniti cu o clarificare, in caz ca aceste lucrari urmeaza a fi incluse in deviz, credem ca ar fi necesar de ajustat caietul de sarcini (anexele).
Answer (25 Aug 2022, 14:26):
Buna ziua, caietul de sarcini va fi ajustat.
Date:
24 Aug 2022, 14:38
Question's name:
Experienta similara
Question:
Solicitam de a comasa si a indica cerinta privind dovada experientei similare, subpct. 6 si 7 , pct. 16 al Anuntului de participare,conform pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs care prevede - pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări
Answer (25 Aug 2022, 14:26):
Buna ziua, caietul de sarcini va fi ajustat.
Date:
25 Aug 2022, 10:20
Question's name:
Solicitari clarificare caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Va rog sa clarificati urmatorul moment: Conform proiectului “Generator Diesel-bloc III si IV” este indicata montarea a 4 intrerupatoare automate QF1-QF4, dar in caietul de sarcini Anexa 6, este indicata doar o bucata. Va rog sa clarificati acesti moment, este o eroare in caiet de sarcini sau Dvs deja detineti 3 buc si e necesar de livrat suplimentar doar o bucata? Acest intrerupator are un cost essential si e foarte important sa intelegem cantitatea necesara. La fel pentru acest compartiment, conform caietului de sarcini se solicita doar livrare de echipament. Cine va executa instalarea acestora? Sau e necesar de ajustat devizul si cu lucrari de instalare a echipamentelor date?
Answer (25 Aug 2022, 14:27):
Buna ziua, caietul de sarcini va fi ajustat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.