Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
12.08.2022 13:59
to 13.08.2022 15:00
to 13.08.2022 15:00
2
Bidding period
with
13.08.2022 15:00
to 26.08.2022 08:30
to 26.08.2022 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
416 000 MDL
Period of clarifications:
12 Aug 2022, 13:59 - 13 Aug 2022, 15:00
Submission of proposals:
13 Aug 2022, 15:00 - 26 Aug 2022, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Piese de schimb pentru autobuze
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Aug 2022, 13:59
Date modified
12 Aug 2022, 16:35
Achizitii.md ID
21061532
MTender ID
CPV
34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - semnat (2).pdf
anunț de participare - semnat (2).pdf
Documents history
-
anunț de participare - semnat (2).pdf
anunț de participare - semnat (2).pdf
ID: 0fe15551-4a6f-448e-af00-a4dc7e79dd3e
Bidding Documents
-
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
ID: 0fe15551-4a6f-448e-af00-a4dc7e79dd3e
Bidding Documents
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
12.08.22 14:11
Lot №1 Piese de schimb pentru autobuze
Date:
12 Aug 2022, 16:35
Question's name:
ANEXELE 3-7 DIN RUBRICA 8 DOCUMENTATIE NU ESTE CONFORMA LEGISLATIEI. ROG SA REVERIFICATI LEGISLATIA
Question:
ANEXELE 3-7 DIN RUBRICA 8 DOCUMENTATIE NU ESTE CONFORMA LEGISLATIEI. ROG SA REVERIFICATI LEGISLATIA
Answer (12 Aug 2022, 16:46):
Buna ziua, anexele la Documentația standard Anexa nr. 7 CERERE DE PARTICIPARE, Anexa nr. 8 DECLARAŢIE privind valabilitatea ofertei, Anexa nr. 4 CHESTIONAR PENTRU PRESTATOR/FURNIZOR (Date despre Prestator/Furnizor), Anexa nr.3 Date despre operatorul economic , Formularul ofertei - sunt corecte. Entitatea contractantă poate utiliza ca suport anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice, aprobate de către Ministerul Finanțelor. Entitatea contractantă poate modifica anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice sectoriale în dependență de complexitatea procedurii de atribuire și de necesitățile entității.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK