Select the type of procedure
Commercial procurement
21061416
1
Enquiry period
with
11.08.2022 13:08
to 26.08.2022 11:32
to 26.08.2022 11:32
2
Bidding period
with
26.08.2022 11:32
to 05.09.2022 11:32
to 05.09.2022 11:32
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
11 009 393 MDL
Period of clarifications:
11 Aug 2022, 13:08 - 26 Aug 2022, 11:32
Submission of proposals:
26 Aug 2022, 11:32 - 5 Sep 2022, 11:32
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Extinderea rețelei de canalizare
din satul Sireți, r-nul Strășeni
(etapa 1, tranșa 2)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3731, MOLDOVA, Străşeni, s.Sireţi, strada Mihai Eminescu 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Aug 2022, 13:08
Date modified
24 Aug 2022, 11:32
Achizitii.md ID
21061416
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Extinderea rețelei de canalizare din satul Sireți, r-nul Strășeni (etapa 1, tranșa 2)
Budget: 11009393.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
1. anunt canalizare romasca.doc
Documents history
-
1. anunt canalizare romasca.doc
ID: 492c63cf-8649-4c7b-8d3e-4b1b14d781f7
Bidding Documents
-
1. anunt canalizare romasca.doc
ID: 492c63cf-8649-4c7b-8d3e-4b1b14d781f7
Bidding Documents
Bidding Documents
-
24.08.22 11:32
3. ds canalizare romasca model 2021.docx
Documents history
-
3. ds canalizare romasca model 2021.docx
ID: 6e4829d7-8835-41af-9901-2d930ff281b0
Bidding Documents
-
3. ds canalizare romasca model 2021.docx
ID: 6e4829d7-8835-41af-9901-2d930ff281b0
Bidding Documents
Bidding Documents
-
24.08.22 11:32
2. duae canalizare romasca.doc
Documents history
-
2. duae canalizare romasca.doc
ID: d945fddd-b4d8-4a45-a187-dfc24dbb4707
Bidding Documents
-
2. duae canalizare romasca.doc
ID: d945fddd-b4d8-4a45-a187-dfc24dbb4707
Bidding Documents
Bidding Documents
-
24.08.22 11:32
Date:
11 Aug 2022, 17:02
Question's name:
anuntul de participare
Question:
va rugam sa comunicati sursa de finansare si auma alocata pentru 2022
Answer (17 Aug 2022, 17:08):
Fondul Național pentru Dezvoltare Regională și Locală
Date:
11 Aug 2022, 17:05
Question's name:
anuntul de participare
Question:
Pct.23 Cifra medie anuală de afaceri în ultimii doi ani ani conform IPO14 500% din valoarea estimată a lucrărilor fără TVA, in baza carei prevederi a Legii 131 aveti asa cerinta?
Answer (24 Aug 2022, 11:28):
Deatâta!
Date:
11 Aug 2022, 17:08
Question's name:
anuntul de participare
Question:
Ca sa nu va complicati mult cu raspusul la intrebarea de mai su va invederem art 21, alin (2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci cînd un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului cîștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. În cazul în care urmează să se atribuie contracte bazate pe un acord-cadru, cifra de afaceri anuală maximă se calculează în funcție de dimensiunea maximă anticipată a contractelor specifice care vor fi executate în același timp sau, dacă aceasta nu este cunoscută, pe baza valorii estimate a acordului-cadru. În cazul unor sisteme dinamice de achiziții, cifra de afaceri anuală maximă se calculează pe baza dimensiunii maxime anticipate a contractelor specifice care urmează să fie atribuite în cadrul sistemului respectiv. Deci repetam cifra de afaceri impusa prin ce o motivati?
Answer (24 Aug 2022, 11:28):
Deatâta!
Date:
11 Aug 2022, 17:12
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Prin ordinul Ministrului Finantelor nr. 69 , anexa 23 din documentatia standart aveti obligatia sa publicati forma 1 desfasurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfasurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare pozitie, mentionam nu forma 5 ci 1 desfasurata
Answer (24 Aug 2022, 11:27):
Deci, încarcăm!
Date:
15 Aug 2022, 12:18
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Prin ordinul Ministrului Finantelor nr. 69 , anexa 23 din documentatia standart aveti obligatia sa publicati forma 1 desfasurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfasurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare pozitie, mentionam nu forma 5 ci 1 desfasurata. Acest fapt vi se impune si prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfasurata asa cum prevede documentatia standart, F1 desfasurata nu e identica cu F1 care ati publicato. Mai jos va oferim un extras din decizia ANSC, Nr. 03D-482-22 Data: 09.08.2022:, care nu va lasa loc de interpretari si cerem publicareaformei desfasurate a caietului de sarcini: Aprecierea Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor: Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de lege. Analizând pretențiile formulate de către contestator, Agenția constată că acestea vizează în principal dezacordul autorității contractante de a publica Formularul de deviz nr. 1 – ”Lista cu cantitățile de lucrări” cu descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, invocând că aceste acțiuni ale autorității contractante ar contravine principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice statuate la art. 7 al Legii nr. 131/2015. Procedând la examinarea în fond a contestației, se atestă că Agenția de Dezvoltare Regională Centru a publicat în Buletinul achizițiilor publice pe portalul guvernamental de acces online: www.mtender.gov.md, la data de 08.07.2022, un anunț de participare la procedura de achiziție publică nr. MD-1657181465676, privind achiziția „Teren de agrement multifuncțional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)”. Astfel, la soluționarea contestației, Agenția va avea în vedere prevederile art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, conform cărora specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite, cât și dispozițiile pct. 27 sub-pct. 1), pct. 28 sub-pct. 1) și sub-pct. 5), pct. 29 sub-pct. 1) și sub-pct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10 din 20.01.2021, conform cărora grupul de lucru examinează şi concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări şi servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. 6 Mai mult decât atât, art. 40 alin. (1) din Legea nr.131/2015, prevede expres obligația autorității contractante de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Totodată, relevant speței, Agenţia învederează următoarele dispoziții din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvenrului nr. 638/2020: pct. 24 - autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. pct. 25 - caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. pct. 26 - Conținutul caietului de sarcini pentru proiectarea lucrărilor indică sarcina de proiectare, standardele, normativele și alte prescripții tehnice exacte și complete ale obiectului achiziției. Pct. 27 - Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; 2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final; 3) referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele, inclusiv cele tehnologice. Subsecvent, potrivit pct. 54 sub-pct. 1) lit. b) din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, la caz, documentația de atribuire, oferta elaborată de ofertant trebuie să cuprindă propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele de calificare, precum și cerințele prevăzute în caietul de sarcini, cât și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop propunerea tehnică conține documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări, în speță, caietul de sarcini al autorității contractante. La caz, examinând caietul de sarcini prin prisma pretențiilor contestatorului, Agenția atestă că autoritatea contractantă a publicat Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări a obiectului de achiziție „Teren de agrement multifuncțional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni”, fără a descifra/detalia consumul de resurse aferent fiecărei 7 norme de deviz, astfel cum impune Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, care prevede în notă de la Anexa nr. 23 CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI „Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)”. La caz, prin prisma prevederilor enunțate mai sus și în vederea respectării principiului transparenței consfințit la art. 7 din Legea nr. 131/15, autoritatea contractantă urmează să publice recetele clare a consumurilor de resurse utilizate, în conformitate cu proiectul tehnic de execuție și a necesităților reale ale instituției, aplicarea căruia asigură vizibilitatea regulilor, posibilitatea anticipării succesiunii activităților pe parcursul derulării unei proceduri, claritatea documentelor elaborate pe parcursul derulării procesului de achiziție publică și nu în ultimul rând înțelegerea de către potențialii ofertanți a necesităților obiective ale autorității contractante și a modului în care aceste necesități se reflectă în cadrul documentației de atribuire. Principiul transparenței presupune aducerea la cunoștința publicului larg a tuturor informațiilor referitoare la aplicarea procedurii de atribuire, totodată, acesta impune informarea și/sau crearea condițiilor pentru o informare corectă și adecvată a tuturor celor interesați, cu privire la orice informații privind inițierea și desfășurarea unei proceduri de achiziție publică, în scopul garantării eliminării riscului de favoritism și de comportament arbitrar din partea autorității contractante. Astfel, toate informațiile cu privire la procedura de achiziție trebuie să fie formulate clar, precis și univoc, oferind operatorilor economici o poziție de egalitate atât în momentul în care aceștia își pregătesc ofertele, cât și în momentul în care ofertele sunt evaluate de către autoritatea contractantă, precum și la finalizarea acesteia. În acest context, nu pot fi reținute argumentele autorității contractante precum că nu există un Formular de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat, or esența prevederii din documentația standard constă în publicarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, scopul căreia nu este doar să asigure operatorilor economici o poziție de egalitate la elaborarea ofertelor în sensul excluderii interpretărilor multiple, ci și de a asigura continuitatea procedurii de achiziție publică sau finalizarea acesteia în termen rezonabil. De asemenea, Agenția nu va reținenici motivul invocat de reprezentanții autorității contractante în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației în cauză precum că nu ar dispune de Formularul nr. 5 care nu ar conține prețurile estimate de elaboratorul devizului estimativ per fiecare resursă , or în considerarea normelor învederate supra aceasta este obligată să depună toată diligența și să asigure publicarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz. Concluzionând, Agenția va admite pretențiile contestatorului XXXXXXXXXXX în contextul în care, apariția litigiului în cauză a fost generat de către 8 autoritatea contractantă prin refuzul acesteia de a publica descifrat Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări și anume descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, ceea ce reprezintă o transparență insuficientă a acesteia în procesul de inițiere și desfășurare a procedurii de achiziție publică din litigiu. Reieșind din cele expuse, în conformitate cu prevederile art. 80 alin. (1), art. 82 alin. (1), art. 86 alin. (2) lit. a), alin. (3), alin. (4) și alin. (9) din Legea nr. 131/2015, Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor,
Deci cerem repetat publicarea F1 DESFASURATE
Answer (24 Aug 2022, 11:26):
Deci, încarcăm!
Date:
15 Aug 2022, 16:26
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
Rugăm să fim informați despre forma garanției bancare.
Answer (24 Aug 2022, 10:58):
Rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
Date:
16 Aug 2022, 14:29
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz.63 CA 02C si poz.88 CA03F care este marca la beton ?
Answer (17 Aug 2022, 17:12):
C15
Date:
16 Aug 2022, 14:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
poz. 63 explicati care este clasa si cantitatea de beton ?
Answer (24 Aug 2022, 11:25):
Diferența de beton conform poziției de instalare a elementelor din beton B15/M200
Date:
16 Aug 2022, 15:25
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
poz.80 ce cantitate?
Answer (24 Aug 2022, 11:24):
Conform caietului de sarcini!
Date:
16 Aug 2022, 15:31
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
poz. 80 si 88 clasa va rog?
Answer (17 Aug 2022, 17:13):
C15
Date:
17 Aug 2022, 09:17
Question's name:
documentatia de licitatie
Question:
Au publicat licitatia si au plecat la odihna, nimeni nu da nici un raspuns, monitorizeaza cineva actiunile AC?
Answer (17 Aug 2022, 17:08):
https://ms-my.facebook.com/zdg.md/posts/ce-p%C4%83rere-ave%C8%9Bi-despre-adresarea-lui-vladimir-voronin/10157152894897434/
Date:
18 Aug 2022, 10:34
Question's name:
Anunt de participare
Question:
pct. 23 Cifra medie anuală de afaceri în ultimii doi ani ani conform IPO14 - 500% din valoarea estimată a lucrărilor fără TVA: nu vi se pare prea restrictivă cerința dată? Încălcați principiile transparenţei achiziţiilor publice, consfințite la art. 7 Legii 131/15: b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor.
Answer (24 Aug 2022, 11:23):
Coeficientul e pentru toată norma, iar diametrele le consultați în proiectul de execuție, la sediul Primăriei Sireți
Date:
18 Aug 2022, 11:01
Question's name:
abuntul de participare
Question:
22 Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare executate în ultimii 3 ani Copie confirmată prin semnătură și ștampila ofertantului.
Ati micsorat termenul prevazut pentru experienta similara de la 5 la 3 ani, deci ati aplicat o constringere, prin ce se motiveaza acasta si in baza carui act normativ ati facuto?
Answer (24 Aug 2022, 11:23):
Modificat!
Date:
18 Aug 2022, 11:07
Question's name:
garantia de buna executie
Question:
24 Garanția de bună execuție Garanția de bună execuție a contractului în mărime de 5%, sub formă de garanție bancară, prezentată doar de ofertantul câștigător la semnarea contractului. Acasta cerintavine prevederilor HG 638, Pct 153. care direct indica ca: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractate.
Dupa cum vedeti cerinta Dtre e contrara celor inpuse de actul normativ.
La acest aspect urmeza de condus si de art 7, Legea 131, principiul proportionalitatii, tratamentului egal si libera concurenta. Solicitam corectarea acestei cerinte.
Answer (24 Aug 2022, 10:57):
Rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
Date:
18 Aug 2022, 11:09
Question's name:
anunt
Question:
20. Factorii de evaluare a ofertei ____---_______ , anuntul nu stipuleaza factorii de evaluare sa intelegem ca nu ii aveti sau?
Answer (24 Aug 2022, 11:03):
Nu sunt!
Date:
18 Aug 2022, 14:02
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Poz 64 si 65 dati diamentrul si concretizati k- este doar la teava?
Answer (24 Aug 2022, 11:24):
Coeficientul e pentru toată norma, iar diametrele le consultați în proiectul de execuție, la sediul Primăriei Sireți
Date:
18 Aug 2022, 16:03
Question's name:
DOCUMENTATIA
Question:
HG 638 PCT.12 12. Operatorul economic are dreptul să solicite autorității contractante clarificări pe marginea documentației de atribuire. La orice solicitare de acest fel, autoritatea contractantă răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități și cât mai repede posibil, conform art. 35 din Legea nr. 131/2015. Articolul 35. Clarificări (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere.
Aveti intrebari ne raspunse inca din data de 11-08, mai dati raspunsuri sau ?
Answer (24 Aug 2022, 11:19):
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQck-D72VBUL_o9Ce4YZGOZiaXhuOqquolDSaql7egjJg&s
Date:
24 Aug 2022, 12:00
Question's name:
anuntul
Question:
pct. 23 Cifra medie anuală de afaceri în ultimii doi ani ani conform IPO14 - 500% din valoarea estimată a lucrărilor fără TVA: nu vi se pare prea restrictivă cerința dată? Încălcați principiile transparenţei achiziţiilor publice, consfințite la art. 7 Legii 131/15: b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor.
Răspuns (24 aug 2022, 11:23):
Coeficientul e pentru toată norma, iar diametrele le consultați în proiectul de execuție, la sediul Primăriei Sireți
Ceva incurcati, am intrebat despre cifra de afaceri nu despre diametru tevilor, reiteram cifra de afaceri ceruta de Dtre este 500% fata de oferta deci cam 66 mln. lei, ia este vadit exagerata. Legea spune ,,cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului,"
Answer (24 Aug 2022, 12:26):
Alteța dumneavoastră, ați verificat anunțul nou?
Date:
24 Aug 2022, 12:07
Question's name:
documentatia de licitatie
Question:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQck-D72VBUL_o9Ce4YZGOZiaXhuOqquolDSaql7egjJg&s
Cu asa taspunsuri ce scopuri irmariti? Va sugeram sa revedeti prevederea din art. 7 care spune ca unprincipiu este; menţinerea ordinii publice, bunelor moravuri şi siguranţei publice, acesta este
Answer (24 Aug 2022, 12:28):
Aveți greșeli în întrebare!!
Nu urămărim nici un scop, decât beneficiul localității noastre!!!
Date:
24 Aug 2022, 13:13
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Poz8 la aceasta pozitie se aplica coeficient la pietris , sau l apretul pietrisului , daca se foloseste 50% din reutilizare?
Answer (26 Aug 2022, 11:19):
Se aplică fără costul pietrișului!
Date:
24 Aug 2022, 13:14
Question's name:
caiet de saricni
Question:
spunetimi va rog care este caietul de sarcini????de ce in documentatia standard sunt alte lucrari si alte cantitati?
Answer (24 Aug 2022, 23:50):
Forma F1. Documentați-vă!!!
Date:
25 Aug 2022, 10:07
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
In devize este prevazuta o anumita cantitate de apa, pentru un calcul corect comunicatine care este tariful la apa pentru agentii economici in localitatea Sireti?
Answer (26 Aug 2022, 11:01):
38 lei.
Date:
25 Aug 2022, 10:41
Question's name:
Anunț de participare
Question:
1. Termen de execuție - 9 luni?
2. Termen de garanție a lucrărilor- cât?
3. Garanția de bună execuție - cât?
Answer (26 Aug 2022, 11:02):
Termen de execuție - 9 luni
Garanția de bună execuție - 9 lui
Termen de garanție a lucrărilor - 5 ani
Date:
25 Aug 2022, 10:55
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Poz. 41 conform Formular Nr.1 A, reieșind din cantitatea la resurse, K mat este 1,83 ? K mano 0,83? K util 0,83?
Answer (26 Aug 2022, 11:29):
La consumurile normei, la toate se aplică coeficientul 0,83
Date:
25 Aug 2022, 11:04
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Poz. 82 conform Formular Nr.1 A, în descriere solicitateți 4 421 kg pe când în resurse indicați 3 659,23 kg, care este cantitatea de scara ?
Answer (26 Aug 2022, 11:30):
Cantitatea de scara - 3 659,23 kg!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK