1
Enquiry period
with 10.08.2022 14:52
to 22.08.2022 09:00
2
Bidding period
with 22.08.2022 09:00
to 29.08.2022 09:00
3
Auction
with 30.08.2022 15:00
to 30.08.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 121 456,66 MDL
Period of clarifications: 10 Aug 2022, 14:52 - 22 Aug 2022, 9:00
Submission of proposals: 22 Aug 2022, 9:00 - 29 Aug 2022, 9:00
Auction start date: 30 Aug 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a acoperișului Oficiului Poștal s. Opaci r. Căușeni - Repetat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Cotet
Contact phone
37367497697
Purchase data
Date created
10 Aug 2022, 14:40
Date modified
10 Aug 2022, 16:43
Estimated value (without VAT)
121 456,66 MDL
The minimum downward of the price
1 215 MDL
Achizitii.md ID
21061386
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
19 Sep 2022 14:52 - 31 Dec 2022 14:52
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a acoperișului Oficiului Poștal s. Opaci r. Căușeni CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 15 personal de specialitate - lucrări.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 14:52
anexa nr. 2.1 formularul ofertei - lucrări!!!.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 14:52
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 14:52
anexa nr. 10 graficul de executie.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 14:52
anexa nr. 14 dotarile specifice - lucrări.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 14:52
anexa nr.8 valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 14:52
anexa nr.13 lista pricipalelor lucrări.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 14:52

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

San Construct Grup

Normalized price: 109 900 MDL
Status: Winner
Reason: Grupul de lucru pentru achiziții a decis a desemna câștigătoare a procedurii de achiziție prin licitație deschisă pentru achiziția lucrărilor de reparație a acoperișului Oficiului Poștal s. Opaci r. Căușeni, oferta depusă de operatorul economic S.R.L. “San Construct Grup”, reieșind din faptul că s-a conformat cerințelor de participare și în cadrul licitației electronice a propus cel mai mic preț;
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Paduret Alexandru

Normalized price: 110 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lucrări de reparație a acoperișului Oficiului Poștal s. Opaci r. Căușeni - Repetat
Date:
10 Aug 2022, 16:43
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
conform caietului de sarcini este dat demontarea acoperisului vechi, dar nu este data si terminarea lui, adica nici pelicula, nici metalul de pe el, intrebarea cum va fi terminat daca se schimba lemnul si nimic restul, o sa ploaie in cladire. Verificati va rog cum a fost intocmit caetul de sarcini de "specialisti"
Answer (11 Aug 2022, 10:56):
Bună ziua, lucrările de acoperire nu intră în caietul de sarcini. Caietul de sarcini este intorcmit corect.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications