Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.08.2022 15:25
to 10.08.2022 16:12
to 10.08.2022 16:12
2
Bidding period
with
10.08.2022 16:12
to 24.08.2022 08:42
to 24.08.2022 08:42
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
270 000 MDL
Period of clarifications:
8 Aug 2022, 15:25 - 10 Aug 2022, 16:12
Submission of proposals:
10 Aug 2022, 16:12 - 24 Aug 2022, 8:42
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Bunurile urmează a fi livrate în termen de 5 de zile de la data comenzii, din contul Furnizorului, cheltuielile fiind incluse în oferta de preț. Plata se va efectua pentru fiecare comandă, prin transfer în contul de decontare al Furnizorului în termen de 30 de zile din data recepționării facturii fiscale, conform comenzii. Livrarea și plata se va efectua eșalonat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Aug 2022, 15:25
Date modified
8 Aug 2022, 16:34
Achizitii.md ID
21061262
MTender ID
CPV
44800000-8 - Vopsele, lacuri şi masticuri
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
8.08.22 15:25
Date:
8 Aug 2022, 16:34
Question's name:
ISO Anicorosiv
Question:
Buna ziua, veți solicita confirmații asupra ISO anticorosiv sau solicitarea Dvs este pur descriptiva? Mulțumesc
Answer (9 Aug 2022, 16:12):
Buna ziua, ofertanții sunt obligați să indice în Anexa nr. 22 „Specificații tehnice”, denumirea modelului bunului, producătorul și țara de origine pentru a facilita evaluarea ofertelor de către autoritatea contractantă, în special prin identificarea bunului ofertat în documentele și înscrisurile anexate la ofertă, care să ofere posibilitatea să stabilească cu certitudine corespunderea acestuia în raport cu cerințele prevăzute în documentația de atribuire, întrucât orice decizie a entității contractante privind admiterea sau respingerea unei oferte trebuie fundamentată pe o evaluare temeinică a ofertei, sub toate aspectele acesteia. În cazul în care grupul de lucru va decide, Entitatea contractanta poate solicita pe suport de hârtie conform HG, în termen de 3 zile de la deschiderea procedurii, informațiile suplimentare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK