Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
506 000 MDL
Period of clarifications:
5 Aug 2022, 16:40 - 10 Aug 2022, 17:00
Submission of proposals:
10 Aug 2022, 17:00 - 15 Aug 2022, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Hîrtiei A4 , A3
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Nu corespunde conform cerințelor solicitate .
Date of cancellation
12 Sep 2022, 11:17
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Aug 2022, 16:40
Date modified
12 Sep 2022, 11:17
Achizitii.md ID
21061200
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Hârtie A 4
Date:
8 Aug 2022, 08:06
Question's name:
livrarea?
Question:
Buna ziua, spuneti va rog cum o sa fie livrata marfa?
Cantitatea mare, poatem sa livram pina la finele anului, in 2-3 transe?
Answer (8 Aug 2022, 08:34):
Livrarea va fi efectuată la solicitarea Autoriității contractante conform necesității acesteia.
Hârtie A 4
Date:
8 Aug 2022, 08:12
Question's name:
Documente "Obligatoriu (dupa caz)"
Question:
Documente care sunt "Obligatoriu (dupa caz)", trebuie sa va adaugam obligatoriu? sau sa va prezintam dupa solicitarea dvs?
Answer (8 Aug 2022, 09:00):
În dependență de datele prezentate în DUAE , de exemplu dacă veți indica ca aveți ,,Subcontractanți, Asociere sa-u Angajament terț ”, la solicitare veți fi obligat să prezentați această informație.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK