1
Enquiry period
with 03.08.2022 17:03
to 15.08.2022 10:00
2
Bidding period
with 15.08.2022 10:00
to 19.08.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 919 750 MDL
Period of clarifications: 3 Aug 2022, 17:03 - 15 Aug 2022, 10:00
Submission of proposals: 15 Aug 2022, 10:00 - 19 Aug 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

LOTUL nr.3: ”Reparația capitală a trotuarului pietonal din str. Pușkin (de la intersecția cu str. Moscova pînă la intersecția cu str. Chișinău)”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
5 Aug 2022, 16:47
Estimated value (without VAT)
4 919 750 MDL
Achizitii.md ID
21061058
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Balti, str.Pușkin
Contract period
29 Aug 2022 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Executarea lucrărilor de reparație capitală a trotuarelor pietonale din mun.Bălți, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
3.08.22 17:03
Anunț de participare - Trotuare.semnat
Bidding Documents
anunt de participare
3.08.22 17:03
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE - word
3.08.22 17:03
Anunt de intentie - bap_nr_60_02.08.2022.semnat
Bidding Documents
anunt de intentie
3.08.22 17:03
documentatia_standard_lucrari.semnat
Bidding Documents
documentatia standard
3.08.22 17:03
CAIETE de SARCINI + forma nr.1
Bidding Documents
caiet de sarcini + lista cu cantitati
3.08.22 17:03
Rapoarte de verificare
Bidding Documents
rapoarte de verificare
3.08.22 17:03
CAIETE de SARCINI + forma nr.1.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini
3.08.22 17:03
Forma nr.5.semnat
Bidding Documents
forma nr.5
3.08.22 17:03
Forma nr.5
Bidding Documents
forma nr.5
3.08.22 17:03
documentatia_standard_lucrari
Bidding Documents
formulare, contract-model
3.08.22 17:03
M. SadoveanuVolumul 1
Bidding Documents
proiect
5.08.22 16:47
Volumul I - str. Alexandr Puskin (1)
Bidding Documents
proiect
5.08.22 16:47
Volumul I - Str. Chisinau, mun. Balti (1)
Bidding Documents
proiect
5.08.22 16:47
V. LupuVolumul 1
Bidding Documents
proiect
5.08.22 16:47
31 August 1989 Volumul I 111
Bidding Documents
proiect
5.08.22 16:47

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 1 892 942,06 MDL
Status: Cancelled
Reason: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Danlevita

Normalized price: 4 835 022,34 MDL
Status: Cancelled
Reason: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Tehnologica Construct

Normalized price: 5 500 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Aflux-Prim

Normalized price: 5 923 166,64 MDL
Status: Cancelled
Reason: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications