Select the type of procedure
Commercial procurement
21060829
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
867 600 MDL
Period of clarifications:
28 Jul 2022, 19:57 - 7 Aug 2022, 14:32
Submission of proposals:
7 Aug 2022, 14:32 - 16 Aug 2022, 19:32
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Constructia terenului de minifotbal cu acoperire artificiala r. Causeni, com. Baimaclia
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Termenul de valabiliate a contractului este indicat incorect.
Date of cancellation
5 Aug 2022, 14:36
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Jul 2022, 19:57
Date modified
5 Aug 2022, 14:37
Achizitii.md ID
21060829
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Constructia terenului de minifotbal cu acoperire artificiala r. Causeni, com. Baimaclia)
Budget: 867600.0 MDL
Cancelled
Date:
29 Jul 2022, 14:29
Question's name:
Finantarea
Question:
Buna ziua! Finantare pentru proiectul dat este? Daca da din ce surse. multumesc
Answer (1 Aug 2022, 10:06):
Sursele sunt finantate din Fondul national pentru dezvoltare regionala si locala pentru perioada 2022-2023 aprobat prin Hotarirea de Guvern nr.536 din 22.07.22
Date:
31 Jul 2022, 12:15
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! referitor la covorul artificial..sa intelegem covorul este din partea beneficiarului
Answer (1 Aug 2022, 15:03):
Conform pozitie 10 din lista lucrarilor solicitate in caietul de sarcini sunt incluse 647 m2 de acoperirii din gazon pentru terenul de fotbal.
Date:
1 Aug 2022, 11:39
Question's name:
Finantare
Question:
Citi bani sunt alocati din FNDRL pentru proiectul dat? Specific intrebarea Alocati nu Aprobati?
Answer (1 Aug 2022, 17:03):
Dupa desemnarea cistigatorului in urma procedurii COP se va semna contractul cu FNDRL . Alocatiile vor fi alocate conform volumurilor de lucrari executate . Multumim.
Date:
1 Aug 2022, 11:42
Question's name:
Finantare
Question:
Conform Legii nr.131/2015 privind achizitile publice la art.74 dispune ca: Contractul de achizitii publice se incheie conform procedurilor de achizitie publica prevazute de prezenta lege, pentru inreaga suma atribuita unei achizitii pe an, in temeiul planului de achizitie si in limita alocatiilor aprobate
Answer (1 Aug 2022, 15:13):
Contractul de achizitii publice se va incheea pentru intreaga suma, pe perioada unui an calendaristic ,adica pina la finele anului de gestiune , in temeiul planului de achizitii actualizat si surselor financiare aprobate.
Date:
1 Aug 2022, 11:46
Question's name:
Finantarea
Question:
Aprobare este de la FNDRL, dar citi bani au fost Alocati si daca autoritatea contractata dispunde de documente confirmative ca la momentul petrecerii achizitiei dispune de mijloace financiare?
Answer (1 Aug 2022, 15:54):
La momentul lansarii procedurii de achizitii publice Primaria dipune de documente confirmative si bazindu-se pe :
- HG nr.536 din 22.07.22
- scrisoarea nr.02-22/56 din 26.07.22 a Munisterului Infrastructurii si Dezvoltarii Regionala
- decizia consiliului local .
-planul de achiztii actualizat.
Dupa petrecerea procedurii COP se va semna contractul cu FNDRL
Date:
1 Aug 2022, 19:04
Question's name:
Finantare
Question:
La momentul petrecerii procedurii sa intelegem ca finantare pentru obiectul dat Primaria nu are? FNDRL pentru proiectul dat Bani nu a Alocat?
Aprobat proiectul pentru finantare e una si Alocat mijloace financiare e cu totul alt ceva.
Date:
1 Aug 2022, 19:05
Question's name:
Finantare
Question:
Cum autoritatea contractata organizeaza licitatie pe cind nu are mijloace financiare pentru realizarea proiectului dat?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK